Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
και η γνωμη του κοινου ,δηλ των πελατων πρεπει να λαμβανεται υπ οψη,μεσω ερωτηματολογιου που θα συμπληρωνει ο πολιτης στο διαδυκτιο.Ο καθε συναλλασσομενος αφηνει το email του, μαζι με τα λοιπα στοιχειατου ,που αφηνει ηδη.ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ επιλεγονται καποιοι πολιτες ,που τους δινεται το ερωτηματολογιο να απαντησουν.ΟΙ υπαλληλοι του ΔΗΜΟΣΙΟΥ και των ΟΤΑ ,πρεπει να εξυπηρετουν ΕΠΩΝΥΜΑ,τους πολιτες ,και να γνωριζουν οτι θα βαθμολογηθουν απο αυτους.
 
 
ΔΗΜΗΤΡΑ
Μέχρι σήμερα, η μόνη θεσμοθετημένη αρχή που εγγυάται τη διαφανή διεξαγωγή των προσλήψεων στο δημόσιο είναι ο ΑΣΕΠ. Τόσο μέσω των διαγωνισμών με μοριοδότηση όσο και μέσω αξιοκρατικών και αδιάβλητων γραπτών διαγωνισμών.Θα πρέπει λοιπόν να ληφθεί πολύ σοβαρά υπόψη ο τρόπος πρόσληψης, εκτός από τα κριτήρια μόρφωσης και αποδοτικότητας.Σαφώς και κάποιος που προσελήφθη με αδιαφανείς διαδικασίες μπορεί να εργάζεται σκληρά, αλλά αυτό που έχει οδηγήσει τη χώρα σε αυτή την κατάσταση είναι η νοοτροπία της αδιαφάνειας και της εξυπηρέτησης του ατομικού συμφέροντος. Η νοοτροπία αυτή πρέπει να εξαλειφθεί, για να πάμε μπροστά. Να μάθουμε πως πρέπει να σεβόμαστε και την προσπάθεια του άλλου, που δεν είναι πολιτικά προσκείμενος και πως πρέπει να διαγωνιζόμαστε επί ίσοις όροις και να αξιολογούμαστε.
 
 
ΦΩΤΙΟΣ ΖΥΓΟΥΛΗΣ
Συμφωνώ απολύτως με τον προλαλήσαντα ΜΑΝΟ απο ΚΡΗΤΗ και εισερχομαι στον πειρασμό να αναπαράγω ακριβώς τα γραφόμενά του:Δυστυχώς ευχολόγια η αξιολόγηση. Που είναι το τρίπτυχο: θέση ευθύνης – εκπαίδευση – προϋπηρεσία που ευαγγελίζονταν τόσο καιρό? ΑΦΟΡΑ ΟΤΑ Α ΒΑΘΜΟΥ ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΑ :Α. 1. ΙΚΑΝΟΤ. ΣΤΡΑΤΗΓ. ΣΧΕΔ.: ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑ2. ΗΓΕΤ ΙΚΑΝ : ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΕΝΩΠΙΩ ΠΟΛΙΤΩΝ Ή ΥΠΑΛ/ΛΩΝ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ (ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΙΚΡΟΣ ΗΓΗΤΟΡΑΣ) ΔΕΝ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΛΕΝΕ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΑΝΤΟ3. ΔΙΑΧ. ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚ : ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ( ΑΡΑ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΝΟΜΩΝ )4. ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ : ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΤΕΙΛΩ ΕΣΕΝΑ5. ΓΝΩΣΗ: ΕΛΑ ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ……6. ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ …. ΠΑΛΙ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑΣ.. ΕΓΩ ΕΓΩ !!!! ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ……..7.ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤ.ΠΟΛΙΤΗ : ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ … ΦΕΡΤΟΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ( ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ) ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ …8. ΔΙΑΧ.ΠΡΟΒΛΗΜ.: ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΙΣΜΑ ( ΑΙΡΕΤΟ- ΨΗΦΟΥΣ ) ΓΛΥΦΕΙ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΑΚΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗ9. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ : ΒΛΕΠΕ (2) ΑΠΑΝΤΑ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΜΗ ΑΡΕΣΤΗ … ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΙ ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΥΝ … ΟΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΟ : ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ,ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΝΤΟ ΕΣΥ ( ΛΟΓΩ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ)
 
 
Μηχανικός
Συμφωνώ με την αξιολόγηση των υπαλλήλων, θα πρέπει όμως να διασφαλιστεί ο αξιόπιστος και ο αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης, η αξιολόγηση να γίνεται με τρόπο που να μειώνει το δυνατόν περισσότερο τις οποίες «συμπάθειες – αντιπάθειες» προϊσταμένων προς υφισταμένους αλλά και ο επηρεασμός της αξιολόγησης από τους «αιρετούς». Ακόμα ειδικά για αυτούς που έχουν πετύχει με διαδικασίες ΑΣΕΠ και έχουν υψηλά τυπικά προσόντα (ΠΕ με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) το βρίσκω μη ουσιώδες να γίνεται αξιολόγηση των γνώσεων που έχει αποκτήσει ο υπάλληλος κατά την διάρκεια των σπουδών του, σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να γίνει από πλευράς του κράτους με δεδομένες τις γνώσεις-ικανότητες που έχουν αυτοί οι υπάλληλοι όσο το δυνατόν καλύτερη «εκμετάλλευση – αξιοποίηση» των υπαλλήλων,με την τοποθέτηση τους σε θέσεις ανάλογες των προσόντων τους. Όταν διορίστηκα ο τότε προϊστάμενος μου είχε πει ότι το δημόσιο είναι «ένα χωνευτήριο» δεν έχει σημασία ούτε τι έχεις τελειώσει ούτε πόσα πτυχία έχεις θα είσαι έρμαιο των διαθέσεων του εκάστοτε προϊσταμένου και «αιρετού άρχοντα» για το πως θα σε αξιοποιήσει στον φορέα που εργάζεσαι.
 
 
Τουμαζάτος Διονύσιος
Ως εκπαιδευτικός διορίστηκα με μόνιμο διορισμό μέσω γραπτών εξετάσεων ΑΣΕΠ . Πιστεύω ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι διορίστηκαν μέσω γραπτών εξετάσεων είμαστε οι μόνοι που έχουμε αξιολογηθεί. Σκεφτείται ότι στους εκπαιδευτικούς ,αλλά φαντάζομαι και σε άλλους κλάδους διοριστέος στον ΑΣΕΠ ήταν και είναι ένας στους είκοσι ή στους τριάντα ή ακόμη και ένας στους εκατό .Άρα θα πρέπει να υπάρχει ειδική μνεία για τους δημόσιους υπαλλήλους οι οποίοι διορίστηκαν μέσω γραπτών εξετάσεων ΑΣΕΠ .Θα πρέπει δηλαδή να τους πιστωθεί το γεγονός ότι ήδη αξιολογήθηκαν κάτω απο πολύ σκληρές εξετάσεις και πέτυχαν τον στόχο τους .Σας ευχαριστώ