Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Στέλιος Παπαδάκης
Η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι πολύ λεπτό ζήτημα και πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα. Συνήθως η συμπεριφορά κρίνεται υποκειμενικά και συμβαδίζει με τη διαπροσωπική σχέση. Στο δημόσιο δεν επιτρέπεται η διαπροσωπική και ευνοιοκρατική σχέση, επειδή είναι εύκολο να διαστρεβλωθεί. Επίσης, είναι εύκολο να συκοφαντηθεί ένας υπάλληλος χωρίς αποδείξεις, απλά και μόνο επειδή δεν είναι ενταγμένος σε κομματική-συνδικαλιστική ομάδα, ή δεν συμμετέχει για προσωπικούς λόγους σε κινητοποιήσεις κλπ. Επίσης, η συμπεριφορά προς τους άλλους συναδέλφους πρέπει να σταθμίζεται με κριτήριο τη νομιμότητα και όχι το προσωπικό συμφέρον ή την ενόχληση που αυτή προκαλεί σε ¨κλειστές» ομάδες συμφερόντων.
 
 
ΘΩΜΑΙΣ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΠΩΣ Κ ΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ Κ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΠΙΔΟΜΑΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΕΙΠΗ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Κ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΣΤΩ Κ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Κ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΟΝΟ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΣΕ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣΚΙΝΗΤΡΑΚΛΠ
 
 
Adamopoulou arabella
Μα και τώρα υπάρχει αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων(εργάζομαι ως γιατρός στο Εσυ) που περιλαμβάνει τους αναφερόμενους απο πολλούς τομείς όπως υλοποίηση στόχων, συμπεριφορά προς τους πολίτες κλπ.Το πρόβλημα για μένα είναι ποιός αξιολογει και ως προς ποιά συγκεκριμένα κριτήρια΄.Η λύση πιστεύω ότι είναι η εξιδίκευση της πρόσληψης.Δηλαδή εγώ το κράτος σε προσλαμβάνω για να μου κάνεις τα εξής 1,2,3,κλπ πράγματα και ως προς αυτά τα προαπαιτούμενα μπορεί ο διευθυντής της κάθε υπηρεσίας να κάνει απολογισμό υλοποίησης των προβλεπόμενων στόχων.
 
 
Νόπη Ευμορφίδου
Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης είναι ένα εργαλείο το οποίο βαθμολογεί υπηρεσίες. Δεν έχει καμία σχέση με την αξιολόγηση του προσωπικού.«…στο πλαίσιο του ν. 3230/2004 «Καθιέρωση συστήματος διοίκησης με στόχους, μέτρηση της αποδοτικότητας και άλλες διατάξεις» έχει υλοποιήσει σειρά επιμορφωτικών προγραμμάτων για την προσαρμογή της δημόσιας διοίκησης στις σύγχρονες μεθόδους στοχοθεσίας και αξιολόγησης των διοικητικών διαδικασιών. Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (Common Assessment Framework – CAF), διαμορφώθηκε από την Επιστημονική Ομάδα Εφαρμογής Καινοτομιών στις Δημόσιες Υπηρεσίες (Innovation Public Services Group) που λειτουργεί στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στην οποία συμμετέχει ενεργά και η χώρα μας.Με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ανωτέρω νόμου καθιερώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η απονομή ειδικών βραβείων για τις δημόσιες υπηρεσίες, τα Ν.Π.Δ.Δ. και τους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού, που διακρίνονται για την αποδοτικότητα και την ποιότητα των παρεχομένων προς τους πολίτες υπηρεσιών. Κατόπιν δε της Κοινής Απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομίας & Οικονομικών «Ειδικά Βραβεία Δημοσίων Υπηρεσιών» (ΦΕΚ 1020/Β/8-5-2006) καθορίστηκε ως κριτήριο αξιολόγησης των υποψήφιων υπηρεσιών η επιτυχής εφαρμογή του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης (Κ.Π.Α)».Συμπέρασμα:υπάρχουν ωραία εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιούμε, αλλά μην τα μπλέκουμε τα πράγματα. Προσοχή: Το Κοινό πλαίσιο αξιολόγησης δεν επιβραβεύει τους άριστους. Μπορεί μία υπηρεσία να αξιολογηθεί με χαμηλό βαθμό την χρονιά εκκίνησης. Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να προτείνει τρόπους βελτίωσης και κυρίως να ξαναμετρηθεί για αποδείξει ότι βελτιώθηκε. Λοιπόν αυτος που ξεκινάει από τον πάτο και βελτιώνεται είναι πολύ πιο σημαντικός για το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης από εκείνον που ήταν ήδη καλός και είχε μία μικρότερη βελτίωση. Η αξία εδώ βρίσκεται στα συγκριτικά αποτελέσματα.Μπορεί κα΄ποιος να μου εξηγήσει τι σχε΄ση έχει όλο αυτό με την αξιολόγηση του προσωπικού? Και να μην αναφέρω ότι το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης γίνεται ενδουπηρεσιακά με τα τεκμήριά σου ανά κριτήριο, σημαίνει ότι καποιοι υπάλληλοί σου θα ασχολούνται μόνο με αυτό, χρειάζεται μήνες δουλειάς, ερωτηματολόγια και στατιστική επεξεργασία κλπ. Και αφού γίνουν όλα αυτά θα γίνει και η αξιολόγηση του προσωπικού? Σε δύσκολους καιρούς χρειάζεται σοβαρότητα νομίζω.
 
 
baia
Προκειμένου να αποφευχθεί το Π.Δ. ν’αποτελέσει ευχολόγιο καλό θα ήταν να υπάρξουν συγκεκριμένα κριτήρια με βαθμολογική κλίμακα (0-5) ή (0-10).(Δεν είναι απαραίτητο να παρατηρηθεί πάλι το φαινόμενο του 4024/11, όπου δημοσιεύθηκαν 8 διευκρινιστικοί εγκύκλιοι!! Ας είναι εξαρχής ολοκληρωμένο νομοθετικό πλαίσιο.) Με αυτόν τον τρόπο υπάλληλοι διαφορετικών φορέων που εκτελούν όμως την ίδια εργασία θα αξιολογηθούν με τον ίδιο τρόπο.Αυτό όμως μεταφράζεται σε σαφή καθορισμό των κριτηρίων.Δηλαδή, αναφέρεται ότι: » 1. Ικανότητα στρατηγικού σχεδιασμούΑξιολογείται η ικανότητα να θέτουν στόχους και προτεραιότητες και να καταστρώνουν προγράμματα ανάλογα με τις συνθήκες και τους καθορισμένους πολιτικούς στόχους». Λέγοντας «συνθήκες» τί εννοείται;1.Υποστελέχωση;, 2.Υλικοτεχνικός εξοπλισμός;, 3.Μεγεθος φορέα;, 4. Δομικές;,(πχ βάσει Καλλικράτη οι Απ/νες Διοικήσεις ΔΕΝ έχουν νομική υπηρεσία -κι ας διαχειρίζονται δημόσια κτήματα/ κληρονομιές.. καθώς υπάρχουν και Διευθύνσεις για τις οποίες δεν πρόβλέπεται γραμματεία!!)5. γεωγραφικές;Με κάποιον τρόπο θα πρέπει να δινεται η δυνατότητα να αποτυπωθούν αυτά με σαφήνεια αλλά ταυτόχρονα να περιορίζεται ο υποκειμενικός παραάγοντας που μπορεί κάποιους να ευνοήσει κι άλλους όχι. Ηθελημένα ή μη.