Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΣΤΡΟΜΗΝΑΣ
Δηλαδή ενώ η Κυβέρνηση μας λέει ότι αποφύγαμε (χάριν των προσπαθειών της….)τη πτώχευση, παραδέχεται ότι δημιούργησε μία χώρα πτωχών!!!Τι και ποιόν να πιστέψουμε επιτέλους;;;Τώρα, εκεί που μας έφτασαν έλληνες και ξένα »επαείοντες», φυσικά είναι αναγκαίο να υπάρξει κάποιος τέτοιος θεσμός για τη ανακούφιση εκατοντάδων χιλιάδων συμπολιτών μας, που σύντομα θα γίνουν εκατομύρια, αλλά συμφωνώ και εγώ με προηγούμενο σχολιαστή ότι πρέπει να ονομάζεται διαφορετικά και προτείνω και εγώ την ονομασία »Δημοτικό Πρατήριο Κοινωνικής Αλληλεγγύης». Επίσης ο έλεγχος των πραγματικά δικαιούχων να είναι εξονυχιστικός, διαφορετικά άλλοι θα έχουν την ανάγκη και άλλοι θα απολαμβάνουν τα δωρεάν αγαθά που τις περισσότερες φορές προέρχονται από το υστέρημα συμπολιτών μας.Επίσης να θεσμοθετηθεί, ότι ένα ποσοστό της χρηματοδότησης για την τυχόν αγορά αγαθών πρώτης ανάγκης από τους ΟΤΑ να προέρχεται από τους βουλευτές και πολιτικούς των τελευταίων δεκαετιών, που μας έφεραν σ’αυτή την κατάσταση,με παρακράτηση σεβαστού ποσού (50%) από τον μισθό τους ή την σύνταξη τους για να μην πούμε ακόμη και κατάσχεση των περιουσιών που απέκτησαν σε βάρος του Ελληνικού λαού όλα αυτά τα χρόνια. Αν έχουν ακόμη ίχνος συνείδησης θα πρέπει να ζητήσουν όλοι Δημόσια Συγγνώμη και να εξαφανιστούν από την πολιτική σκηνή αφού πρώτα αποζημειώσουν τον Ελληνικό Λαό.Ίσως τότε φιλοτιμηθεί και το Γερμανικό Κράτος να πληρώσει τις Πολεμικές Αποζημειώσεις καθώς και τις Δανειακές του υποχρεώσεις προς τον Ελληνικό Λαό εφόσον δεν έχει τολμήσει καμμία Ελληνική Κυβέρνηση μέχρι τώρα να τα απαιτήσει Δικαστικώς.Και τίθεται το εύλογο ερώτημα: ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΕΤΟΙΑΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ;
 
 
Χρήστος Πρασκίδης
Θεσμοθέτηση θέσης διευθυντή του δήμου, όπου θα τοποθετείται μετά από προκήρυξη πλήρωσης της θέσης, άτομο συγκεκριμένων προσόντων (π.χ. πτυχιούχος οικονομικής σχολής, εμπειρία, μεταπτυχιακά στα οικονομικά και τη διοίκηση κλπ), το οποίο θα αναφέρεται στον δήμαρχο και στις υπόλοιπες διοικητικές δομές του κράτους που βρίσκονται υπεράνω (π.χ. Περιφερειακός διευθυντής, υπεσ κλπ).Ο διευθυντής θα είναι υπεύθυνος για τη εύρυθμη και, κυρίως, τη σύννομη λειτουργία των δομών του δήμου και θα είναι συνυπεύθυνος για τον προϋπολογισμό, και τις κάθε είδους οικονομικές κινήσεις και δοσοληψίες του δήμου.Οποιαδήποτε απόφαση, ή πράξη, έχει και οικονομικό περιεχόμενο, θα πρέπει να εγκρίνεται και να συνυπογράφεται (ως προς τη νομιμότητα και όχι ως προς τη σκοπιμότητα) και από τον διευθυντή του δήμου.Οι διευθυντές αποτελούν τμήμα της διοικητικής δομής των δήμων και δεν αλλάζουν με την αλλαγή των Αιρετών διοικήσεων.Η αμοιβή των διευθυντών μπορεί να προκύψει από την μείωση των θέσεων των αντιδημάρχων που δρομολογείται, αλλά κυρίως θα προκύψει (και μάλιστα στο πολλαπλάσιο) από την εξοικονόμηση που θα γίνει στα οικονομικά των δήμων.Η αναγκαιότητα αυτής της θέσης προκύπτει από την άμεση ανάγκη που υπάρχει για την βελτίωση της οικονομικής διαχείρισης των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, όπου όπως φαίνεται εξακολουθούν σε πολλές περιπτώσεις να λειτουργούν με τρόπο που βλάπτουν τα οικονομικά των πολιτών και του κράτους.Εξακολουθούν οι κατατμήσεις έργων, εξακολουθεί η τακτική των εικονικών τιμολογίων από όπου προκύπτουν τεράστια ποσά για «μαύρες πληρωμές» που δήθεν έχουν ανάγκη οι δήμοι για να λειτουργήσουν σωστά (έτσι δικαιολογούνται οι δήμαρχοι και πολλές φορές τους καλύπτουν και οι αντιπολιτεύσεις) και βέβαια απ’ αυτό το τεράστιο ποσό μαύρου χρήματος μεγάλο τμήμα οδηγείται σε τσέπες, αλλά σε κάθε περίπτωση σε αδιαφανείς, μη ελεγχόμενες από το κράτος και τους πολίτες δαπάνες.Μέχρι που να εμπεδωθεί (αν ποτέ γίνει αυτό) μια άλλη νοοτροπία από τους αιρετούς, ώστε να υπηρετούν το σύνολο των πολιτών, τη δημοκρατία και τη νομιμότητα και όχι τους πελάτες – ψηφοφόρους τους, την παράταξη, τον εαυτό τους και το κόμμα τους όπως συνήθως κατά τη γνώμη μου γίνεται σήμερα, θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να ελέγχονται και να μη ξεφεύγουν από τη νομιμότητα κάνοντας ότι τους εξυπηρετεί, θεωρώντας ότι καλύπτονται από το γεγονός ότι είναι οι εκλεκτοί του λαού και των κομμάτων.Θεωρώ ότι μια τέτοια θέση διευθυντή μπορεί να βάλει φρένο στους δημάρχους που παρανομούν, γιατί ο υπάλληλος δε θα θέλει να βρει το μπελά του, αφού ούτε πελατειακές σχέσεις έχει ανάγκη να δημιουργήσει, ούτε θα έχει την αίσθηση του απυρόβλητου που από αλαζονεία έχουν πολλοί αιρετοί.
 
 
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Αξιότιμε υπουργέ Εσωτερικών κ. Τάσο Γιαννίτση, Το συγκεκριμένο άρθρο του σχεδίου νόμου, δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στους εργαζόμενους των Δημοτικών Ραδιοτηλεοπτικών σταθμών,καθώς τους οδηγεί, σε αλλαγή εργασιακού και ασφαλιστικού καθεστώτος, εφόσον το επιθυμούν (και υπάρχουν θέσεις), οι δημοτικοί άρχοντες, ή ακόμη και στον «Καιάδα» της ανεργίας.Η ρύθμιση αυτή κύριε υπουργέ, κακά τα ψέματα, σημαίνει απολύσεις, ή μετατρέπει σε δημοτικούς υπαλλήλους, εργαζόμενους ετών στα δημοτικά ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα ενημέρωσης, με ειδικότητες δημοσιογράφων και διοικητικών υπάλληλων που ασφαλίζονται στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ (πρώην ΤΣΠΕΑΘ) και στον ΕΔΟΕΑΠ, καθώς και των τεχνικών (ΕΤΑΠ-ΜΜΕ), με ΙΚΑ και βαρέα ένσημα.Οι εργαζόμενοι στα Δημοτικά ΜΜΕ, θα πληρώσουν τις «αμαρτίες» άλλων; Αυτοί φταίνε, για την κακή οικονομική κατάσταση, μεγάλου μέρους των Δήμων της χώρας;Ελάτε κύριε υπουργέ, λίγο στη θέση των εργαζομένων και νομίζω ότι θα αντιληφθείτε αμέσως, την αγωνία τους.Υπάρχουν άλλες λύσεις, για τις δημοτικές επιχειρήσεις με ειδικό σκοπό τη λειτουργία ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού, που μπορούν να τεθούν στο τραπέζι του διαλόγου, ορισμένες από τις οποίες ήδη έχουν αναφερθεί, σε προηγούμενες αναρτήσεις.Θεωρώ απαραίτητο λοιπόν, πριν προχωρήσετε στην κατάθεση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου στη Βουλή, να ακούσετε και τις θέσεις των εργαζομένων, κατόπιν συναντήσεως με αντιπροσωπεία εκπροσώπων των σωματείων μας, της ΕΣΗΕΑ, της ΕΤΕΡ και της ΕΠΗΕΑ. Ακούστε μας, κύριε υπουργέ, πριν νομοθετήσετε για εμάς. Ο διάλογος ποτέ, και νομίζω θα συμφωνήσετε σε αυτό, δεν έβλαψε κανέναν.Ευχαριστώ για τη φιλοξενία, ελπίζοντας να αναρτηθεί η άποψή μου. Με εκτίμηση, ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ(εκπρόσωπος των δημοσιογράφων του ΞΕΝΙΟΥ 94,3 FM στην ΕΣΗΕΑ)
 
 
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κύριε Υπουργέ,Στην Ελληνική πραγματικότητα υπάρχουν Ευρωπαϊκές οπότε και Εθνικές νομοθεσίες για το περιβάλλον και την ενημέρωση του πολίτη, όπως οι 2008/50/ΕΚ για την ποιότητα του αέρα, 98/83/ΕΚ για το πόσιμο νερό και 2000/60/ΕΚ για τα επιφανειακά νερά, οι οποίες ακόμη, γενικά, δεν εφαρμόζονται. Είτε διότι δεν υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό, είτε διότι δεν υπάρχουν οι πόροι. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι προφανές ότι σήμερα η εφαρμογή και προσαρμογή της Ελλάδας σε σημαντικές Ευρωπαϊκές οδηγίες θα μείνει πίσω λόγω συγκυρίας. Ωστόσο, υπάρχουν δομές του κράτους, οι οποίες επιτύχανε τα τελευταία χρόνια σημαντικά βήματα για την προσαρμογή της χώρας σε περιφερειακό επίπεδο. Συγκεκριμένα, το Κέντρο Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (www.kepekozani.gr)εφαρμόζει τις παραπάνω οδηγίες σε επίπεδο Περιφέρειας, χωρίς να επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς του κράτους και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας λειτουργώντας και συντηρώντας προηγμένο εξοπλισμό. Επίσης, αποτελεί τον βασικό σύμβουλο διαχείρισης κρίσεων στα συχνά επεισόδια ρύπανσης που συμβαίνουν στην περιοχή μας αλλά και σε άλλες περιπτώσεις περιβαλλοντικών ατυχημάτων οι οποίες συνέβησαν π.χ. διαρροή ουσιών επικίνδυνων για τον άνθρωπο και για τα υπόγεια ή επιφανειακά νερά.Το Κέντρο Περιβάλλοντος είναι πρώην αμιγής νομαρχιακή επιχείρηση Κοζάνης, οπότε σύμφωνα με το άρθρο 199 του ν3852/2010 θα πρέπει να κλείσει μετά το πέρας των Ευρωπαϊκών του δραστηριοτήτων. Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι, εάν εξασφαλίζετε η μεταφορά υψηλής τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, όπως λειτουργεί σήμερα, σε άλλες υπηρεσίες με τα προαναφερόμενα προβλήματα της σημερινής συγκυρίας.Στο Κέντρο Περιβάλλοντος πιστέψαμε σε μία ΙΔΕΑ για την εφαρμογή των παραπάνω, ώστε να αναβαθμιστεί επιτέλους οι ζωή των πληττόμενων πολιτών στους νομούς Κοζάνης και Φλώρινας. Αυτό απαιτεί πολλές από τις δυνάμεις μας διότι η αξιόπιστη περιβαλλοντική ενημέρωση του πολίτη είναι συνεχής σε εικοσιτετράωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα.Κύριε Υπουργέ,Ελπίζουμε να πάρετε σοβαρά υπόψη την χρησιμότητα των περιβαλλοντικών υπηρεσιών, οι οποίες προσφέρονται ελεύθερα στους πολίτες της περιοχής και να μην αλλοιωθούν στα πλαίσια μίας στενής εφαρμογής του νόμου. Για να επιτευχθεί αυτό, πιστεύουμε ότι πρέπει να προβλεφθεί ρύθμιση στο άρθρο 10 του παρόντος νόμου για την Αμιγή Επιχείρηση Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας «Κέντρο Περιβάλλοντος», η οποία θα εγγυάται τη συνέχιση λειτουργίας της επιχείρησης.
 
 
ΝΕΝΔΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχετικά με τις μετατροπές , συγχωνεύσεις επιχειρησεων , ο Ν. 3852/2010 έκανε το λάθος να τις επιβάλει χωρις να απαιτείται οικονομοτεχνική μελέτη . Τρεις μεμονομένες επιχειρήσεις που είναι απο μόνες τους βιώσιμες η κάθε μία χωριστά , δεν σημαίνει οτι αν συνενωθούν θα είναι και η νέα επιχείρηση βιώσιμη . Αυτό πρέπει να αποδειχθεί απο την οικνοομοτεχνική μελέτη . Δυστυχώς και ο προτεινόμενος Νόμος συνεχίζει το ίδιο λάθος . Για τις οικονομοτεχνικές μελέτες αυτές καθ’ αυτές , είδαμε οτι ενώ τίθενται κανόνες και μέθοδος των μελετών αυτών και με οδηγίες της ΕΕΤΑΑ εντουτοις στην πράξη επειδή δεν υπάρχει κανενός είδους αξιολόγηση τους απο σοβαρούς επιστήμονες , βλέπουμε ωραίες εκθέσεις ιδεών , αντιγραφές άλλων μελετών , που μιλούν ακόμα και για αξιοποίηση «Μαρίνας» σε ορεινό Δήμο. Πρέπει να μπουν κανόνες αξιολόγησης των οικονομοτεχνικών μελετών , που πολλές φορές γίνονται απο μη ειδικούς ή απο έναν και μόνο οικονομικό επιστήμονα , αν και υπάρχουν και τεχνικά στοιχεία , χωρίς την σύμμπραξη άλλων ειδικοτήτων ! Επίσης το μικρό κόστος των μελετών αυτών , που συχνά είναι και απλήρωτες απο τους ΟΤΑ, συντελεί στην προχειρότητα . Πρέπει να οριστεί ελάχιστο πλαφόν αμοιβής και χρόνου μιας οικονομοτεχνικής μελέτης με βάση τις προδιαγραφές της , ώστε να είναι αξιόπιστη . Κάθε στοιχείο ή πληροφορία της μελέτης πρέπει να τεκμηριώνεται στο παράρτημα . Οι παρεμβάσεις των διοικήσεων των ΟΤΑ στις μελέτες αυτές πρέπει να σταματήσουν ,και να δουλέψουν ανεπηρέαστοι οι μελετητές . Ο στόχος και το περιεχόμενο της μελέτης να καθορίζεται με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου . ΝΕΝΔΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΔ/ΝΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ