Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ILIOFOS O.E.
Κε ΥπουργέΤην ίδια ώρα που «προσπαθείτε», ναι εντός εισαγωγικών, να προωθήσετε την κυκλοφορία των ηλεκτρικών οχημάτων, την ίδια στιγμή αποφασίζεται ότι για την Ελλάδα η αγορά ενός Η/Ο, είναι αγαθό μόνο για τους έχοντες, επίσης αποφασίζεται να προστατέψετε τα συμφέροντα των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλα και ταυτοχρόνως προσπαθείτε τεχνιέντως να αποκρύψετε την λύση της μετατροπής των συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, καταστατηγώντας τις οδηγίες της Ε.Ε. για τις οποίες εντός ολιγου θα οδηγηθούμε στα Ευρωπαικά δικαστήρια με γνωστό το αποτέλεσμα.Είναι η ώρα της ευθύνης σας κε Υπουργέ να αποφάσίσετε να δώσετε και στον Έλληνα πολίτη αυτό το αγαθό που οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι πολίτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους.Στην Ευρώπη δεν υπάρχει διαδικασία που θα τους απαγορέψει να μετατρέψουν το συμβατικό αυτοκίνητό τους σε ηλεκτρικό.Την περίπτωση του να γεμίσει η Ελλάδα με συμβατικά αυτοκίνητα τα οποία έχουν μετατραπεί στο εξωτερικό σε ηλεκτρικά απο κάποια άλλη εταιρεία το έχετε σκεφθεί?Η νομοθεσία δεν το απαγορεύει σε άλλες χώρες της Ε.Ε. και σε περίπτωση που δεν σας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο.Μεταφορά της έδρας μας στο εξωτερικό και αθρόα εισαγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.Αλλά η ευκαιρία για την Ελλάδα θα έχει και πάλι χαθεί.Με κόστος κατά πολύ μικρότερο απο αυτό των καινούργιων Η/Ο η αγορά δεν θα το σκεφθεί και πολύ και μάλιστα με τις τιμές της βενζίνης σε αυτό το ύψος.
 
 
Έλληνας Οδηγός
Το όλο project ξεκινάει με λανθασμένες παραδοχές. Σε καμία περίπτωση ο ΜΟ των ετήσιων διανυόμενων χλμ δεν φτάνει τα 20000,ειδικά τα 2 τελευταία χρόνια που αυξήσατε (σαν κρατος) την τιμή της βενζίνης στα ύψη και οι μετακινήσεις μειώθηκαν. Σε καμία περίπτωση ο ΜΟ ζωής των αυτοκινήτων στην Ελλάδα δεν είναι 15 χρόνια. ΉΤΑΝ 11 περίπου χρόνια, αλλά ναι, σταδιακά με τα κατορθώματά σας στην οικονομία και την αγορά του αυτοκινήτου σίγουρα ο ΜΟ ζωής θ’ αυξηθεί, παρά την επέκταση της απόσυρσης. Έστω αυτοκίνητο 7000κ.εκ ισχύος 600 ίππων και εκπoμπές CO2 500g/km. Έστω αυτοκίνητο 1000κ.εκ. ισχύος 70 ίππων και εκπομπές CO2 90g/km. Ποιο εκπέμπει περισσότερους ρύπους; Όποιος απαντήσει το 1 είναι απλώς άσχετος και δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα. Οι ρύποι ΠΡΟΦΑΝΩΣ εξαρτώνται από τα διανυόμενα χλμ κι από τη στιγμή που κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει πόσα χλμ διανύει ένα αυτοκίνητο, δεν μπορεί να υπολογίσει και πόσο ρυπαίνει. Το ακίνητο δεν εκπέμπει ρύπους. Το πόσο «ρυπογόνο» είναι ένα αυτοκίνητο δεν εξαρτάται ούτε από τα «κυβικά» (επιμένετε ακόμα σε αυτόν τον παρωχημένο τρόπο φορολόγησης ενώ ο άνθρωπος έχει πάει στο φεγγάρι) ούτε από τους ρύπους στα χαρτιά. Εξαρτάται ΜΟΝΟ από τα διανυόμενα χλμ ετησίως. Ο φόρος πολυτελείας πρέπει να καταργηθεί από ΟΛΑ τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως καυσίμου. Αλλιώς πρόκειται για διακριτική κι ευνοϊκή μεταχείριση κάτι σίγουρα αντίθετο με τον ανταγωνισμό. Γιατί να επιδοτηθεί πχ το Tesla των 500.000 ευρώ κι όχι ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ εργοστασιακής αξίας; επειδή ειναι «οικολογικό;» Προτάσεις: 1) Βελτίωση της απόσυρσης σε αυτοκίνητα που θεωρητικά εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (πχ κάτω των 100g/km)ανεξαρτήτως τεχνολογίας και καυσίμου!!!!! και απεξάρτησή της από το απαρχαιωμένο καθεστώς των κυβικών. Απαλλαγή από τέλη ταξινόμησης κατά την αγορά αυτοκινήτου κάτω των 100g/km σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού. Απαλλαγή επίσης και από τεκμήρια γιατί με τα ισχύοντα το 2012 οι πωλήσεις θα πέσουν ακόμα περισσότερο (και η μαύρη τρύπα των εσόδων θα μεγαλώσει) 2) Αντίστοιχα κλιμάκωση της απόσυρσης με μειωμένο χρηματικό κίνητρο για πιο «ρυπογόνα» αυτοκίνητα και πάνω από ένα όριο πχ 250 ή 300 g/km κανένα κίνητρο απόσυρσης και πάλι ανξάρτητα από κυβικά και καύσιμο 3) Κανένα κίνητρο για ταξινόμηση ΝΕΟΥ αυτοκινήτου, ακόμα και ηλεκτρικού χωρίς απόσυρση ή χωρίς ΕΓΚΥΡΟ Ε9 με θέση πάρκινγκ. Ναι, σωστά μαντεύετε ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιάνουν ΧΩΡΟ, οπότε το να προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα δεν λύνει κανένα πρόβλημα, αντίθετα δημιουργεί. Εκτός του γεγονότος ότι οι «έχοντες» θα πάρουν κι ένα επιδοτούμενο ηλεκτρικό (να συμπληρώσουν το… στόλο τους) να το παίζουν και δήθεν οικολόγοι 4) Κατάργηση του άχρηστου φόρου πολυτελείας απ’ όλα τα αυτοκίνητα που δεν κατέστησε μόνο τα υβριδικά/ηλεκτρικά ακριβά, αλλά πολλά οικογενειακά αυτοκίνητα κι εκτός της στρέβλωσης της αγοράς, μείωσε και τα έσοδα κι αύξησε τη μαύρη τρύπα. Τα «ακριβά» αυτοκίνητα δεν είναι συνώνυμα της «πρόκλησης» είναι και συνώνυμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ με τα επιπλέον συστήματα ενεργητικής & παθητικής ασφέλειας 5) Τα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητα (ZEV) μπορούν να επιδοτηθούν με μειωμένο ΦΠΑ (13% πχ) αφού δεν έχουν τέλη ταξινόμησης (λόγω έλλειψεις… κυβικών) και δεν θα έχουν φόρο πολυτελείας, σε συνδυασμό πάντα με απόσυρση. Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον αυτοκίνητα, χρειαζόμαστε καινούρια, σύγχρονα, ασφαλή και πιο οικολογικά και να φύγει η άπειρη σαβούρα που υπάρχει
 
 
Τραβασάρος Κων/νος
Δε πρέπει να υπάρχει επιδότηση τιμής.Η επιδότηση της τιμής θα απορροφηθεί απο το περιθώριο κέρδους των κατασκευαστών ή εισαγωγέων. Η επιβάρυνση ενός ρυπογόνου αυτοκινήτου που κινείται ελάχιστα δεν είναι σωστή. Το κόστος του καυσίμου επιβραβεύει τα υβδιδικά και ηλεκτρικά και αποτρέπει τη χρήση ρυπογόνων. Στη περίπτωση που το αυτοκίνητο ανήκει σε επιχείρηση, επειδή ο κινητήρας των υδριδικών είναι συνήθως μεγαλύτερος απο 1600 κ.ε. εκπίπτει μόνο το 35% αντί του 70% των εξόδων. Προτείνεται να εκπίπτει το 70% ανεξάρτητα κυβισμού εφόσον οι εκπομπές είναι περιορισμένες (πχ 120 γρ). Για κάθε νέο αυτοκίνητο, συμβατικό, υβριδικό ή ηλεκτρικό, σπαταλούνται πόροι και εκπέμπονται ρύποι για να παραχθεί. Αν δεν πρόκειται να αξιοποιηθεί κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα το χρόνο θα κοστίσει και θα ρυπάνει περισσότερο απο τη διατήρηση ενός παλαιότερης τεχνολογίας που κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα.
 
 
Αντώνης Κλαδογένης
Γράφετε :«Αυτή η επιβάρυνση θα μπορούσε να καλυφθεί από τα έσοδα που θα συλλεχθούν από ένα τέλος ρύπανσης στα υπερήλικα και ρυπογόνα αυτοκίνητα ή να αντληθεί από τα έσοδα κάποιου περιβαλλοντικού κονδυλίου που προορίζεται για τη στήριξη τέτοιων δράσεων (π.χ. Πράσινο Ταμείο).»Οι ρύποι που παράγει ένα όχημα εξαρτώνται άμεσα από την ποσότητα της βενζίνης (ή του πετρελαίου) που καταναλώνει. Άρα το πιο σωστό είναι ένα μέρος του φόρου που εισπράτει το κράτος από την βενζίνη ή το πετρέλαιο να χρησιμοποιηθεί για αυτόν το σκοπό.Με αυτόν το τρόπο τα οχήματα που παράγουν τους περισσότερους ρύπους θα πληρώνουν για την επιδότηση. Το να φορολογηθεί επιπλέον ένα παλιό όχημα κάποιου π.χ. συνταξιούχου (που δεν μπορεί έτσι κι αλλιώς να το αλλάξει) για να αγοράσει κάποιος που έχει χρήματα για νέο αυτοκίνητο ένα όχημα νέας τεχνολογίας δεν είναι καθόλου δίκαιο.
 
 
ILIOFOS O.E.
» Ø Η μετατροπή των ICE αποτελεί ένα αντιοικονομικό τρόπο παραγωγής των ΒEV και μπορεί να εφαρμόζεται μόνο σε περιορισμένο όγκο παραγωγής. » Είστε εποιηκώς απαράδεκτοι την ώρα που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κοστίζει με τον φόρο «πολυτελείας» που το κράτος εφαρμόζει σε αυτό φτάνει στο ύψος των 30-60.000€.Η εταιρεία μας με βάσει εμπεριστατομένη μελέτης η οποία έχει υιοθετηθελι και απο την Ε.Ε. μπορεί να προωθήσει στην αγορά σε τιμές πάρα πολύ χαμηλές μετατροπές συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.Μπορείτε να δείτε εδωhttp://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=92http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=91http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=90http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=88http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=89 κι αυτή είναι μόνο η αρχή καθώς ακόμα περιμένουμε να μας δώσετε το πράσινο φώς το οποίο μάλλον φαίνεται ότι το καλύπτει ο ΣΕΒ και οι αντιπρόσωποι των Γερμανών , Νοτιοκορεατών κλπ.Κε Υπουργέ αν έχετε την παραμικρή γνώση της τεχνολογίας αλλά και της ιστορίας τα ίδαι έλεγαν οι προκάτοχοί σας για την πετραιλεοκίνηση και για την υγραεριοκίνηση πρίν 20 χρόνια και όλοι έετρεχαν παρανόμως να μετατρέψουν τα αυτοκίνητά τους σε υγραεριοκίνητα χωρ΄ςι να τους ενδιαφέρουν οι διατάξεις του νόμου.Η εταιρεία μας είναι σε θέση σε συνεργασία με τους διεθνούς αξίας συνεργάτες , να προχωρήσουν σε κατασκευες οπιουδήποτε μέρους ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και στην μετατροπή οποιουδήποτε συμβατικού με την παραγωγική διαδικασία στην Ελλάδα και την προώθηση τους σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου.Μην ξεχνάτε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Ισπανίας ξεκίνησε όταν ο βασιλιάς της με βασιλικό διάταγμά του επέτρεψε την αδειοδότηση και την κυκλοφορία οποιουδήποτε μετετραμένου αμαξώματος (είχαν το δικαίωμα να φτιάξουν αυτοκίνητο διαλύοντας άλλα δεκα) αρκεί να πληρούσε τους γενικούς όρους που το κράτος είχε θεσπίσει για την κυκλοφορία ενός οχήματος…