Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
Έλληνας Οδηγός
Το όλο project ξεκινάει με λανθασμένες παραδοχές. Σε καμία περίπτωση ο ΜΟ των ετήσιων διανυόμενων χλμ δεν φτάνει τα 20000,ειδικά τα 2 τελευταία χρόνια που αυξήσατε (σαν κρατος) την τιμή της βενζίνης στα ύψη και οι μετακινήσεις μειώθηκαν. Σε καμία περίπτωση ο ΜΟ ζωής των αυτοκινήτων στην Ελλάδα δεν είναι 15 χρόνια. ΉΤΑΝ 11 περίπου χρόνια, αλλά ναι, σταδιακά με τα κατορθώματά σας στην οικονομία και την αγορά του αυτοκινήτου σίγουρα ο ΜΟ ζωής θ’ αυξηθεί, παρά την επέκταση της απόσυρσης. Έστω αυτοκίνητο 7000κ.εκ ισχύος 600 ίππων και εκπoμπές CO2 500g/km. Έστω αυτοκίνητο 1000κ.εκ. ισχύος 70 ίππων και εκπομπές CO2 90g/km. Ποιο εκπέμπει περισσότερους ρύπους; Όποιος απαντήσει το 1 είναι απλώς άσχετος και δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα. Οι ρύποι ΠΡΟΦΑΝΩΣ εξαρτώνται από τα διανυόμενα χλμ κι από τη στιγμή που κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει πόσα χλμ διανύει ένα αυτοκίνητο, δεν μπορεί να υπολογίσει και πόσο ρυπαίνει. Το ακίνητο δεν εκπέμπει ρύπους. Το πόσο «ρυπογόνο» είναι ένα αυτοκίνητο δεν εξαρτάται ούτε από τα «κυβικά» (επιμένετε ακόμα σε αυτόν τον παρωχημένο τρόπο φορολόγησης ενώ ο άνθρωπος έχει πάει στο φεγγάρι) ούτε από τους ρύπους στα χαρτιά. Εξαρτάται ΜΟΝΟ από τα διανυόμενα χλμ ετησίως. Ο φόρος πολυτελείας πρέπει να καταργηθεί από ΟΛΑ τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως καυσίμου. Αλλιώς πρόκειται για διακριτική κι ευνοϊκή μεταχείριση κάτι σίγουρα αντίθετο με τον ανταγωνισμό. Γιατί να επιδοτηθεί πχ το Tesla των 500.000 ευρώ κι όχι ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ εργοστασιακής αξίας; επειδή ειναι «οικολογικό;» Προτάσεις: 1) Βελτίωση της απόσυρσης σε αυτοκίνητα που θεωρητικά εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (πχ κάτω των 100g/km)ανεξαρτήτως τεχνολογίας και καυσίμου!!!!! και απεξάρτησή της από το απαρχαιωμένο καθεστώς των κυβικών. Απαλλαγή από τέλη ταξινόμησης κατά την αγορά αυτοκινήτου κάτω των 100g/km σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού. Απαλλαγή επίσης και από τεκμήρια γιατί με τα ισχύοντα το 2012 οι πωλήσεις θα πέσουν ακόμα περισσότερο (και η μαύρη τρύπα των εσόδων θα μεγαλώσει) 2) Αντίστοιχα κλιμάκωση της απόσυρσης με μειωμένο χρηματικό κίνητρο για πιο «ρυπογόνα» αυτοκίνητα και πάνω από ένα όριο πχ 250 ή 300 g/km κανένα κίνητρο απόσυρσης και πάλι ανξάρτητα από κυβικά και καύσιμο 3) Κανένα κίνητρο για ταξινόμηση ΝΕΟΥ αυτοκινήτου, ακόμα και ηλεκτρικού χωρίς απόσυρση ή χωρίς ΕΓΚΥΡΟ Ε9 με θέση πάρκινγκ. Ναι, σωστά μαντεύετε ακόμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιάνουν ΧΩΡΟ, οπότε το να προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα δεν λύνει κανένα πρόβλημα, αντίθετα δημιουργεί. Εκτός του γεγονότος ότι οι «έχοντες» θα πάρουν κι ένα επιδοτούμενο ηλεκτρικό (να συμπληρώσουν το… στόλο τους) να το παίζουν και δήθεν οικολόγοι 4) Κατάργηση του άχρηστου φόρου πολυτελείας απ’ όλα τα αυτοκίνητα που δεν κατέστησε μόνο τα υβριδικά/ηλεκτρικά ακριβά, αλλά πολλά οικογενειακά αυτοκίνητα κι εκτός της στρέβλωσης της αγοράς, μείωσε και τα έσοδα κι αύξησε τη μαύρη τρύπα. Τα «ακριβά» αυτοκίνητα δεν είναι συνώνυμα της «πρόκλησης» είναι και συνώνυμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ με τα επιπλέον συστήματα ενεργητικής & παθητικής ασφέλειας 5) Τα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητα (ZEV) μπορούν να επιδοτηθούν με μειωμένο ΦΠΑ (13% πχ) αφού δεν έχουν τέλη ταξινόμησης (λόγω έλλειψεις… κυβικών) και δεν θα έχουν φόρο πολυτελείας, σε συνδυασμό πάντα με απόσυρση. Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον αυτοκίνητα, χρειαζόμαστε καινούρια, σύγχρονα, ασφαλή και πιο οικολογικά και να φύγει η άπειρη σαβούρα που υπάρχει
 
 
Αντώνης Κλαδογένης
Γράφετε :«Αυτή η επιβάρυνση θα μπορούσε να καλυφθεί από τα έσοδα που θα συλλεχθούν από ένα τέλος ρύπανσης στα υπερήλικα και ρυπογόνα αυτοκίνητα ή να αντληθεί από τα έσοδα κάποιου περιβαλλοντικού κονδυλίου που προορίζεται για τη στήριξη τέτοιων δράσεων (π.χ. Πράσινο Ταμείο).»Οι ρύποι που παράγει ένα όχημα εξαρτώνται άμεσα από την ποσότητα της βενζίνης (ή του πετρελαίου) που καταναλώνει. Άρα το πιο σωστό είναι ένα μέρος του φόρου που εισπράτει το κράτος από την βενζίνη ή το πετρέλαιο να χρησιμοποιηθεί για αυτόν το σκοπό.Με αυτόν το τρόπο τα οχήματα που παράγουν τους περισσότερους ρύπους θα πληρώνουν για την επιδότηση. Το να φορολογηθεί επιπλέον ένα παλιό όχημα κάποιου π.χ. συνταξιούχου (που δεν μπορεί έτσι κι αλλιώς να το αλλάξει) για να αγοράσει κάποιος που έχει χρήματα για νέο αυτοκίνητο ένα όχημα νέας τεχνολογίας δεν είναι καθόλου δίκαιο.
 
 
Ι.Μάρης
Όσον αφορά στα προτεινόμενα κίνητρα για τα BEV, που αφορούν πραγματικά τοπικά μηδενικούς ρύπους, προτείνεται επιπλέον η εξαίρεσή τους από το ΦΠΑ, ενώ η επιδότηση να ξεκινάει με 15% και βαθμιαία να μειώνεται ανάλογα με τον χρόνο (μέχρι το έτος στόχο 2020), αλλά και με την πορεία πωλήσεων BEV. Έτσι θα αντισταθμίζεται το ότι στην αρχή ο κάτοχος των BEV θα έχει ως αντικίνητρο το ότι δεν υπάρχει δίκτυο σταθμών φόρτισης, κλπ.
 
 
Παπαδόπουλος Αλέξανδρος
«Αυτή η επιβάρυνση θα μπορούσε να καλυφθεί από τα έσοδα που θα συλλεχθούν από ένα τέλος ρύπανσης στα υπερήλικα και ρυπογόνα οχήματα..» Αυτή πρόταση προτείνω να διαγραφεί από το ανωτέρω σχέδιο.Το κράτος έχει τσακίσει το μέσο εργαζόμενο οικογενειάρχη με μειώσεις μισθού, αυξήσεις φορολογίας, καινούριους φόρους, τέλη, χαράτσια κλπ. Ε, δε μπορούμε να αντέξουμε άλλο.Το αυτοκίνητο το έχω μόνο γιατί είμαι πατέρας τριών ανήλικων παιδιών. Αν δεν είχα παιδιά, θα το είχα πουλήσει. Μου χρειάζεται.Και τώρα οι κύριοι που συνέταξαν την πρόταση, έχουν το θράσος να προτείνουν νέο τέλος στα αυτοκίνητα. Δηλαδή μας εξαθλιώσατε οικονομικά και τώρα προτίθεστε να μας τιμωρήσετε γι’ αυτήν την κατάσταση στην οποία περιήλθαμε, επειδή δεν έχουμε την οικονομική δυαντότητα να αλλάξουμε αυτοκίνητο.
 
 
ΚΑΝΤΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Για όσο αναφορά τα Επαναφορτιζόμενα Υβριδικά Οχήματα με Ηλεκτρική Ενέργεια από Εξωτερική Πηγή (PHEV) ένα επιπλέον πολύ σοβαρό κίνητρο θα ήταν η ελεύθερη κυκλοφορία τους μέσα στους λεωφορειοδρόμους.