Βλέπετε τα σχόλια που σχετίζονται με την ομάδα λέξεων που επιλέξατε.
 
ΚΩΣΤΑΣ Μ
Το τελευταίο χρονικό διάστημα ζούμε την απόλυτη παράνοια.Στο πλαίσιο της απαίτησης της τρόικας δημόσιοι οργανισμοί, ερευνητικά κέντρα κ.α καταργούνται και συγχωνεύονται έτσι στα στα πεταχτά και χωρίς πολύ σκέψη.Το ΚΕΤΕΑΘ το μοναδικό ερευνητικό κέντρο στη Θεσσαλία ουσιαστικά αποροφάται απο το ΕΚΕΤΑ και όλες οι δραστηριότητές του οδεύουν για τη Θεσσαλονίκη.Το όφελος της συγχώνευσης μάλλον κανένα!!!!!!!!! Πάνω στη βιασύνη τους να δείξουν γρήγορα αποτελέσματα κανείς δε μπήκε στον κόπο να υπολογίσει τα υπέρ και τα κατά.Το αποτέλεσμα βέβαια είναι απογοητευτικό…….η Θεσσαλία χάνει το ερευνητικό κέντρο, οι εργαζόμενοι επιστήμονες του ΚΕΤΕΑΘ αγωνιούν για το μέλλον τους και αναγκάζονται να μετακομίσουν μακριά απο τα σπίτια τους για να διατηρήσουν τη δουλειά ενώ το ΕΚΕΤΑ απ’ ότι φαίνεται δεν επιθυμεί και αυτό να γίνει η συγχώνευση.ΜΠΡΑΒΟ!!!!! σε όποιον εκπόνησε το όλο σχέδιο δεν κατάφερε να ικανοποιήσει καμμία πλευρά…..αλλά ούτε και να αποδείξει πραγματικά αν υπάρχει έστω και το παραμικρό όφελος απο τη συγχώνευση.Δεν είναι τυχαίο που φτάσαμε σε αυτό το χάλι ως χώρα…..κρίμμα
 
 
Ιάκωβος Βασάλος
Με το σχέδιο νόμου « Κατάργηση και συγχώνευση νομικών προσώπων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα», και ειδικότερα με το άρθρο 7, προτείνεται η ένταξη του ΚΕΤΕΑΘ στο νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου « Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ)». Η κατάργηση του ΚΕΤΕΑΘ αποτελεί πλήγμα για την αναπτυξιακή πορεία της Θεσσαλίας και για αυτό τον λόγο οφείλετε να την σταματήσετε. Το « Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας Θεσσαλίας (ΚΕΤΕΑΘ)» είναι ένα Ερευνητικό Κέντρο που Ιδρύθηκε στο πλαίσιο του Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας, έργο που συντόνισα από το 2006 έως το 2009. Συνεπώς είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι το ΚΕΤΕΑΘ πραγματοποιεί σημαντικό έργο, που τεκμηριώνεται με βάση αντικειμενικούς δείκτες απόδοσης, όπως επιβεβαιώθηκε πρόσφατα με αξιολόγησή του από επιτροπή διεθνών κριτών. Η δημιουργία του ΚΕΤΕΑΘ έγινε με κύριο σκοπό να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης της Θεσσαλίας. Από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα και παρά τις αντίξοες συνθήκες που έχει αντιμετωπίσει, έχει επιτύχει σημαντικά ερευνητικά αποτελέσματα. Από την εμπειρία μου στη δημιουργία του Ινστιτούτου Τεχνικής Χημικών Διεργασιών (ΙΤΧΗΔ) και του ΕΚΕΤΑ, έργα τα οποία συντόνισα από το 1985 έως το 2005, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι το ΚΕΤΕΑΘ έχει επιτύχει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Η πρόοδος την οποία έχει επιδείξει δεν ελήφθη υπόψη και με πρόσφατο νόμο τα τέσσερα Ινστιτούτα του ΚΕΤΕΑΘ συγχωνεύθηκαν σε ένα ενιαίο αυτόνομο Ινστιτούτο με την επωνυμία Ινστιτούτο Έρευνας και Τεχνολογίας Θεσσαλίας (ΙΤΕΑΘ). Με το υπό ψήφιση σχέδιο νόμου το ΚΕΤΕΑΘ οδηγείται ουσιαστικά σε μαρασμό και σταδιακή κατάργηση. Το 1999 με προτροπή του Υπουργείου Ανάπτυξης, το ΙΤΧΗΔ αποφάσισε να αποσχιστεί από το διεθνούς φήμης Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας ( ΙΤΕ), αποδεχόμενο το επιχείρημα που προέβαλε το Υπουργείο Ανάπτυξης, ότι δηλαδή δεν είναι δυνατόν το ΙΤΧΗΔ να εξελιχθεί σε μοχλό ανάπτυξης της Κεντρικής Μακεδονίας με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης. Η ιστορία επαναλαμβάνεται εκ του αντιθέτου στην περίπτωση του ΚΕΤΕΑΘ. Τα Ερευνητικά Ινστιτούτα, ωστόσο, πρέπει να μένουν στον τόπο τους και να τον υπηρετούν, εάν έχουν ελπίδα να αναπτυχθούν και να μεγαλουργήσουν. Επειδή πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει διαχρονικά συνέπεια στα λόγια και στις πράξεις της πολιτείας, το ΚΕΤΕΑΘ πρέπει να μείνει ανεξάρτητο με έδρα τον Βόλο, όπου έχει την έδρα του και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Είμαι αισιόδοξος ότι για το καλό της Ελλάδας και για την ευημερία της Θεσσαλίας θα ξεπεραστεί κάθε εμπόδιο και το ΚΕΤΕΑΘ θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία. Ιάκωβος ΒασάλοςΟμότιμος Ερευνητής ΕΚΕΤΑ
 
 
θυμιος Νικολαιδης
Επισυνάπται επιστολη του Συλλογου Προσωπικου του Εθνικου Ιδρυματος Ερευνων η οποια συνοψιζει τις θεσεις του γιασ το θεμα της συγχωνευσης του ΕΚΚΕ στο ΕΙΕ. Σύλλογος Προσωπικού Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (Σ. Π. -Ε.Ι.Ε) Αθήνα, 24 Σεπτεμβρίου 2012 Προςκ. Αντώνιο ΜανιτάκηΥπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισηςκαι Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Κωνσταντίνο ΑρβανιτόπουλοΥπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού κ. Βασίλειο ΜάγκλαρηΓενικό Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργοί και Κύριε Γενικέ Γραμματέα, Σε προηγούμενη επιστολή μας είχαμε διατρανώσει την αντίθεσή μας στα πρόχειρα σχέδια συγχώνευσης του ΕΚΚΕ στο ΕΙΕ και επισημάνει ότι οι ερευνητικοί φορείς της χώρας που υπάγονται στη ΓΓΕΤ πρέπει να αντιμετωπίζονται συνολικά. Οι όποιες αλλαγές στον ερευνητικό ιστό οφείλουν να υπακούουν σε έναν εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό για την έρευνα και να βασίζονται σε μία ορθολογική αποτίμηση των αποτελεσμάτων των συγχωνεύσεων που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, καθώς και στην αξιολόγηση των εμπλεκόμενων φορέων, ακολουθώντας θεσμοθετημένες διαδικασίες, ιδιαίτερα μάλιστα όταν πριν από λίγους μόλις μήνες πραγματοποιήθηκε η συγχώνευση των ερευνητικών Ινστιτούτων της ΓΓΕΤ από 56 σε 31.Αντίθετα από τις εκπεφρασμένες αντιρρήσεις όλων των φορέων της έρευνας φαίνεται δυστυχώς ότι η χωρίς σχεδιασμό και τεκμηρίωση αυτή συνένωση προχωρά και μάλιστα εν κρυπτώ, αφού οι ερευνητικοί φορείς της έρευνας -παρά τα επανειλημμένα διαβήματά τους- δεν έχουν λάβει γνώση του ακριβούς περιεχομένου του νομοθετήματος που ετοιμάζεται. Αντί για την επίσημη ενημέρωση, που αποτελεί υποχρέωση κάθε ευνομούμενης πολιτείας, έχουν διαρρεύσει κάποια σχέδια τα οποία αν υλοποιηθούν κινδυνεύουν να παραλύσουν πλήρως τη λειτουργία των εμπλεκόμενων φορέων.Παρότι κινδυνεύουμε όλοι να χάσουμε τη σοβαρότητα μας, σχολιάζοντας ανεπίσημα κείμενα τα οποία διαρρέουν, είμαστε δυστυχώς πάλι αναγκασμένοι να επισημάνουμε τα αυτονόητα.o Οποιαδήποτε τυχόν συνένωση δεν μπορεί να υλοποιηθεί αν δεν έχουν προβλεφθεί τα απαραίτητα κονδύλια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ήδη ελλειμματικός προϋπολογισμός του ΕΙΕ, ο οποίος δεν καλύπτει ούτε καν τη μισθοδοσία του υπάρχοντος προσωπικού -με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να μείνει απλήρωτο τους τελευταίους μήνες του 2012- είναι προφανές ότι δεν επαρκεί να καλύψει επιπλέον ανάγκες μισθοδοσίας και λειτουργικών εξόδων που απαιτεί μια συνένωση, εκτός αν το επόμενο βήμα είναι η απόλυση αντίστοιχου αριθμού εργαζομένων.o Η ελληνική και διεθνής ονομασία του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών είναι απολύτως αναγκαίο να παραμείνει αμετάβλητη γιατί αποτελεί την ταυτότητα ενός ιστορικού φορέα με διεθνή και ελληνική αναγνώριση, η οποία έχει κτιστεί με τον κόπο και τις μακροχρόνιες προσπάθειες των ανθρώπων που δουλεύουν σε αυτό. Τυχόν αλλαγή στην ονομασία θα υπονομεύσει τις διεθνείς συνεργασίες και θα καταστρέψει τη θέση του φορέα, των ερευνητών του και συνολικά της ελληνικής έρευνας στο διεθνές ανταγωνιστικό ερευνητικό γιατί θα μηδενίσει τους διεθνείς δείκτες καταμέτρησης του επιστημονικού έργου του ΕΙΕ που βασίζονται στη συγκεκριμένη ονομασία! Είναι ανάγκη να γίνει σεβαστό ότι η επωνυμία των ΑΕΙ και των ερευνητικών φορέων δεν αποτελεί ένα απλό όνομα αλλά συστατικό της ύπαρξης και της διεθνούς αναγνώρισής τους.o Απαραίτητη προϋπόθεση για να προστατευτεί η ισορροπία και λειτουργία του Ιδρύματος είναι η ενιαία και ισότιμη εκπροσώπηση όλων των εργαζομένων του ΕΙΕ στο ΔΣ. Η λειτουργία Ινστιτούτων με ειδικούς κανόνες και ρυθμίσεις είναι απολύτως απαράδεκτη.Όπως έχουν αποδείξει και στο παρελθόν, οι εργαζόμενοι του ΕΙΕ είναι αποφασισμένοι να αγωνιστούν δυναμικά για να υπερασπίσουν την επιβίωση της ελληνικής έρευνας, το επιστημονικό τους έργο και τη δουλειά τους και να εναντιωθούν στα σχέδια αποδιάρθρωσης και υποβάθμισης του ερευνητικού ιστού της χώρας. Ο ΠρόεδροςΕυθύμιος Νικολαΐδης Ο ΑντιπρόεδροςΑριστοτέλης Χατζηϊωάννου
 
 
Χαράλαμπος Γαλατσάνος
To ΕΣΥΔ πρέπει να παραμείνει ως έχει.1. Είναι οκονομικά ανεξαρτητο απο τον κρατικό προυπολογισμό (έχει κέρδη) μην το φορτώσετε με άλλο κόσμο.2. Είναι μέλος του MLA, η συγγώνευση με άλλους οργανισμούς πχ ΟΠΕ, ΕΛΟΤ και ΕΙΜ δημιουργεί θέματα ανεξαρτησίας. Η νέα δομή θα πρέπει να γίνει δεκτή απο το MLA (πόσο χρόνο θα πάρει αυτό? με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό?) είναι ερωτήματα στα οποία δεν υπάρχει απάντηση αυτή την στιγμή. Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΥ MLA ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ) ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ (ΜΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ)ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…….. Μαζι με τα ξερά μην κάψουμε και τα χλωρά!!!!!!!!!!!!
 
 
ΝΙΚΟΣ ΣΠ. ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Προφανώς υπάρχει συμφωνία για την συγχώνευση των δύο εκθεσιακών φορέων. Εκτιμούμε ότι η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να χάσει την διεθνή εκθεσιακή της ταυτότητα, που συμβολίζει η ΔΕΘ από το 1926 και προσφέρει στην περιοχή ~ 550 εκατ. €/χρόνο.Η διοργάνωση εκθέσεων στο εξωτερικό, είναι μια άλλη κρατικίστικη δραστηριότητα, που ίσως να χρειάζεται βαθύτερες τομές για να βελτιωθεί.Η όποια προσπάθεια για την ίδρυση στη Θεσσαλονίκη κέντρου Εθνικής Στρατηγικής για την εξωστρέφεια, είναι θετική προσπάθεια. Πιθανόν στο κέντρο αυτό να μπορούν να υπαχθούν οι οργανώσεις εκθέσεων στο εξωτερικό. Αξιοπαρατήρητο γεγονός παραμένει ότι, για να υπάρχει αύξηση εξαγωγών, κύριο αντικείμενο είναι η ύπαρξη επενδύσεων, η παραγωγή νέου εγχωρίου και εξαγώγιμου προϊόντος, για να υπάρχει αποτέλεσμα.Στην λογική της κατάθεσης πρότασης για την βελτίωση της εκθεσιακής ταυτότητας στη Θεσσαλονίκη, θα βρείτε πλήρη επιχειρηματολογία και τεκμηρίωση, που προφανώς αφορά και το νέο νομικό σχήμα. ΘΕΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ1. Οι Λαχανόκηποι είναι η πλησιέστερη – όμορη τοποθεσία στον αστικό ιστό, στις αστικές υποδομές, που είναι η κύρια και ουσιαστική προδιαγραφή, για την ΜΟΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ βιώσιμης λειτουργίας εκθέσεων και πόλης.2. Πρωταρχικά κριτήρια είναι: Η διατήρηση της εκθεσιακής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης, με εκθεσιακό κέντρο Βαλκανικής και διεθνούς εμβέλειας. Η βιωσιμότητα της ΔΕΘ με ένα καινούργιο εκθεσιακό κέντρο, που να μπορεί να είναι ελκυστικό σε νέες διοργανώσεις, για να επανακτήσει η πόλη το χαμένο εκθεσιακό έδαφος. Η ανάπτυξη της πόλης μελλοντικά, είναι απαραίτητο να γίνει δυτικά του ΟΛΘ, με παράλληλη εξυγίανση του παράκτιου μετώπου. Είναι απαράδεκτη η σημερινή κατάσταση και η έξοδος από το «τέλμα». Αφορά την μισή Θεσσαλονίκη, 500.000 κατοίκους, όπως και την αναπτυξιακή προοπτική του συνόλου της πόλης, του νομού και της Βόρειας Ελλάδας.3. Βρίσκεται πλησιέστερα και όμορα στις συγκοινωνιακές υποδομές, ΠΑΘΕ, Εγνατία, μετρό, ΟΣΕ, ΚΤΕΛ, ΟΛΘ, εσωτερική και εξωτερική περιφερειακή οδός.4. Βρίσκεται πλησιέστερα σε ξενοδοχεία, διατροφή και διασκέδαση, με δεκάδες μονάδες 4 – 5 αστέρων.5. Προτάθηκε διαχρονικά από τους Δήμους Θεσσαλονίκης, Αμπελοκήπων – Μενεμένης και Κορδελιού – Εύοσμου.6. Υπάρχει επάρκεια εκτάσεων, με την απαραίτητη εξυγίανση περιοχής Λαχανόκηπων, όπου αναβαθμίζεται το θαλάσσιο μέτωπο δυτικά του ΟΛΘ, προσχώνεται και δημιουργούνται 300 – 400 στρέμματα γης, προσθέτως των 200 – 300 στρεμμάτων του Δημοσίου ( βάσει μελέτης EXPO 2008 ). Χρειάζονται ελάχιστες χαμηλού κόστους απαλλοτριώσεις στα πλέον υποβαθμισμένα ακίνητα Θεσσαλονίκης, καθώς και μικρού σχετικού κόστους μεταφορές δεξαμενών.7. Είναι η μοναδική περιοχή όμορη της πόλης, που μπορεί να δοθεί παραχώρηση χώρων γης με μικρό κόστος, μπορεί να δοθεί ο αναγκαίος συντελεστής δόμησης, με την δυνατότητα να γίνει ένα μικρό business center, ένα νέο εκθεσιακό κέντρο 50.000 τμ, με προοπτική να προστεθούν και άλλα 50.000 τμ την επόμενη δεκαετία και να γίνουν οι απαραίτητες προσχώσεις δυτικά του ΟΛΘ.8. Είναι η μοναδική περιοχή της πόλης, που μπορεί να αυτοχρηματοδοτηθεί το εκθεσιακό κέντρο, χωρίς κρατικά χρήματα, όπως π.χ. στην Metropolitan Expo στην Αθήνα, που έγινε σε 9 μήνες μόνο, με 47 εκατ. € για 50.000 τμ.9. Δίνεται η δυνατότητα με την μέθοδο της παραχώρησης, και να κατασκευαστεί και να λειτουργεί το νέο εκθεσιακό κέντρο στη Θεσσαλονίκη, με ελληνική χρηματοδότηση και διαχείριση. Πιθανόν να χρειάζεται βελτιώσεις στο οργανωτικό σχήμα.10. Και στο Μιλάνο – πόλη 5,5 εκατ. κατοίκων, τα 40 χιλ. τετραγωνικά στεγασμένου χώρου λειτουργούν στο κέντρο και τα καινούργια ~ 350 χιλ. τετραγωνικά είναι στις παρυφές της πόλης και σε αρκετά μεγάλη απόσταση από τα αεροδρόμια. ΑΝΤΙΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΕΣ, «ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ» ΚΑΙ «ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ» ΛΥΣΕΙΣ. 1. Ακόμη και η σκέψη για διατήρηση στον υπάρχοντα χώρο, εμπεριέχει τα παρακάτω αδιέξοδα και απραγματοποίητες λογικές. Ποτέ δεν δαπανάς μεγάλα ποσά σε παλιούς και γερασμένους χώρους, στο κέντρο των πόλεων. Αντίθετα, φροντίζεις την απελευθέρωση τους και την διάθεση στο κοινωνικό σύνολο. Δεν είναι χρήσιμο να χάσει η Θεσσαλονίκη την ιστορική εκθεσιακή της ταυτότητα, όταν έχουν γίνει στην χώρα εκατοντάδες χιλιάδες τμ αλλού. Δεν είναι θετικό να υπάρχει σκέψη συρρίκνωσης του εκθεσιακού όγκου και χώρου, για τα επόμενα 50 με 100 χρόνια της Θεσσαλονίκης, μόνο και μόνο για να υπάρχουν αγκυλώσεις και εμμονές. Άλλες αφορούν, είτε στην κρατικίστικη χρηματοδότηση, είτε στις παραχωρήσεις με απόλυτα ασύμφορους όρους, είτε στις σκέψεις άρνησης ιδιωτικής πρωτοβουλίας, είτε στις σκέψεις για ξενοδοχεία (όταν τα περισσότερα είναι άδεια ήδη σήμερα), είτε για εμπορική δραστηριότητα τύπου mall στο κέντρο των πόλεων (όταν παρόμοιες λύσεις γίνονται μόνο στις παρυφές των πόλεων και μακριά από τα ιστορικά εμπορικά κέντρα). Είναι διάχυτη η εκτίμηση ότι δεν χωράει μια «νέα εμπορική Τσιμισκή» στο εκθεσιακό κέντρο. Οποιαδήποτε σκέψη ανακατασκευής κτιρίων στον υπάρχοντα χώρο, σημαίνει πλήρης απαξίωση της έκθεσης, για όσα χρόνια κρατήσουν τα έργα κατασκευών.2. Το πρόσθετο κόστος για τις απομακρυσμένες από τον αστικό ιστό και τις συγκοινωνιακές υποδομές λύσεις και τους κόμβους διασκέδασης, είναι τεράστιο και πρέπει οπωσδήποτε να συνυπολογιστεί.3. Η γειτνίαση αεροδρομίου, επιλέγεται για απομακρυσμένες γεωγραφικά πόλεις, ή άλλες πολύ μεγάλες πληθυσμιακές συγκεντρώσεις, όπου η κύρια συγκοινωνιακή επαφή με την έκθεση είναι αεροπορική.4. Η επισκεψιμότητα ΔΕΘ είναι κυρίως οδική, ελληνική, βαλκανική και αστική.5. Οι Λαχανόκηποι, με την ολοκλήρωση της εξωτερικής περιφερειακής, θα βρίσκεται ~ 20 – 25 λεπτά από το αεροδρόμιο, δηλαδή πολύ κοντά.6. Δεν υπάρχουν πολεοδομικοί ή άλλοι αναπτυξιακοί περιορισμοί.7. Η Ανατολική Θεσσαλονίκη έχει εξυγιανθεί με πολιτικές – πολεοδομικές παρεμβάσεις, εμπορικά κέντρα, καζίνο, θαλάσσιο μέτωπο. Το ίδιο πρέπει να γίνει και στη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπως έχει γίνει και σε πολλές άλλες πόλεις, Βαρκελώνη, κλπ., με εξυγίανση και ανάπτυξη πέρα του λιμανιού.8. Τα πλησιέστερα ξενοδοχεία ανατολικά, είναι σχετικώς μικρά και λίγα, μόνο 2 – 3.9. Καμιά έκταση του Δημοσίου δεν πρέπει να αποτιμηθεί λιγότερο της αντικειμενικής αξίας. Όλες οι σκέψεις, για Σίνδο, υπάρχουσα εγκατάσταση ή και αλλού, είναι λύσεις υψηλού κόστους και βασικά αποκλείουν την ιδιωτική χρηματοδότηση, στηριζόμενοι μόνο σε κρατικίστικες απόψεις. Νίκος Σπ. ΦιλίππουΠρόεδρος ΝΕΟ ΡΕΥΜΑ – ΝΕΟ ΟΡΑΜΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΔΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Ε.Νέα Μοναστηρίου 114, 56334, ΘεσσαλονίκηΤηλ.: +30 2310 763925, φαξ: +30 2310 764883, e-mail:fil-sa@hol.gr