Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ
Αξιότιμοι κύριοι, Σχέδιο νόμου χωρίς αιτιολογική έκθεση, δεν μπορεί καν να κατατεθεί στη Βουλή. Από την άλλη πλευρά, η αιτιολογική έκθεση είναι το ουσιαστικό συστατικό της δημόσιας διαβούλευσης καθώς καλείται να επεξηγήσει χωρίς τεχνικούς και νομικούς/διαδικαστικούς όρους τις προτεινόμενες ρυθμίσεις στο ευρύ κοινό (στο κοινό δηλαδή περί δικαίου αίσθημα) αλλά και στους μη επαϊοντες βουλευτές που θα λάβουν τελικά τις αποφάσεις. Σαν πρώτο σχόλιο θα μπορούσα να επισημάνω ότι το Ελληνικό Δημόσιο εμφανίζεται εξαιρετικά γαλαντόμο προς τους εκμισθωτές του αν συγκριθεί με την πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί στις ιδιωτικές επαγγελματικές μισθώσεις (25-50% σε σχέση με τα επίπεδα του 2009, χώρια τα ξενοίκιαστα ακίνητα λόγω παύσης δρατηριοτήτων). Μία τέτοια πρόταση, όπως αυτή που κατατίθεται, θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μόνο αν αποδεδειγμένα (αιτιολογική έκθεση) το Δημόσιο έχει επιτύχει εμπορικές μισθώσεις καλύτερες από τις αντίστοιχες ιδιωτικές μισθώσεις. Θα μπορούσε επίσης να δικαιολογηθεί αν θα είχε πρόγραμμα να εισπράξει περισσότερα φορολογικά έσοδα (αιτιολογική έκθεση) παρά τη μείωση 25-50% από τα φορολογικά έσοδα των ιδιωτικών μισθώσεων ακινήτων, ποιά είναι η σχετική συνεισφορά στα φορολογικά των εκμισθωτών ακινήτων στο Δημόσιο από την αντίστοιχη των ιδιωτών εκμιοσθωτών προς ιδιώτες? (αιτιολογική έκθεση και πάλι). Εν κατακλείδι, πως αιτιολογείται το Ελληνικό Δημόσια να είναι τόσο γαλαντόμο όταν τα φορολογικά του έσοδα μειώνονται (ύφεση-εσωτερική υποτίμηση-λουκέτα) με μεγαλύτερους ρυθμούς από τις επιχειρούμενες και νομοθετούμενες μειώσεις δαπανών?
 
 
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ
Πότε επιτέλους σ’ αυτή τη χώρα θα γίνουμε ακριβείς στους ορισμούς μας ώστε το πεδίο εφαρμογής των νόμων να είναι σαφές και να μην χρειάζεται ερμηνεία? Στην οδηγία του 1985 για τις ορεινές και μειονεκτικές περιοχές η ορολογία αφορά την τότε διοικητική διαίρεση της χώρας (δήμοι-κοινότητες, στοιχεία του τότε Υπουργείου Εσωτερικών) αλλά και οικισμούς της τότε διοικητικής διαίρεσης της χώρας (στοιχεία της τότε ΕΣΥΕ δηλαδή). Αν κατάλαβα καλά ορεινοί-μειονεκτική δήμοι στον παρόντα νόμα είναι οι καλλικρατικοί δήμοι που περιέχουν ορεινές και μειονεκτικές περιοχές της οδηγίας του 1985 (στις οποίες και εφαρμόζονται τα ειδικά γεωργικά προγράμματα στα οποία αποσκοπεί η σχετική οδηγία του 1985). Αυτό δεν προκύπτει από τον ορισμό του άρθρου που πρέπει να αναδιατυπωθεί αναλόγως. Αν σε Παράρτημα βάλετε αυτούς τους δήμους (Καλλικρατικός Δήμος συσχέτιση με καποδιστριακούς δήμους και κοινότητες, συσχέτιση με δήμους-κοινότητες και οικισμούς των ορεινών και μειονεκτικών περιοχών της Οδηγίας του 1985) θα ορίσετε πλήρως τους καλλικρατικούς δήμους και κυρίως τις περιοχές στις οποίες αναφέρεστε. Από τη διατύπωση του άρθρου φαίνεται να μην ξέρετε ποιοί είναι οι ορεινοί-μειονεκτικοί δήμοι και ότι θα τους ανακαλύψετε στην πορεία!!!! Έλεος πιά ΥΓ: Εκτός και αν θέλετε να παίξετε και με τις διαφορετικές κατηγοριοποιήσεις της ΕΛΣΤΑΤ, πρώην ΕΣΥΕ, για να διατηρηθεί το ελληνικό μπάχαλο.