Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «thanassis»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
thanassis
Αυτές τις μέρες παρακολουθώ κάτι ανησυχητικό που θα με χαροποιούσε πριν 2-3 χρόνια. Διαλύονται σύλλογοι και σωματεία με παραιτήσεις κλπ προφανώς για να ρθούν καινούργια πρόσωπα. Προσωπικά παλιότερα όταν τα πράγματα ήσαν πολύ καλά ή τουλάχιστον φαινόσαντε είχα εκλεγεί και τποπικά και πανελλήνια σε τέτοια όργανα, από τα οποία παραιτήθηκα τρέχοντας σε συντομότατο χρονικό διάστημα. Ας αναρωτηθεί κάποιος πως ενώ του γίνεται μια τέτοια τιμή αυτός την απορρίπτει ενώ η συντριπτική πλειοψηφία την αποδέχεται και μπορεί και συμμετέχει – συγχρονίζεται.. Τέλος πάντων η εμπειρία μου λέει, ότι αυτά δηλαδή η αναδόμηση που επιχειρείται είναι προσχηματική και για τα μάτια του κόσμου και στα νέα πρόσωπα δεν υπάρχει η κουλτούρα απαγκίστρωσης από νοοτροπίες και αγκυλώσεις. Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω γιατί αποτυχαίνουν τα διάφορα συλλογικά όργανα. Αυτά δια μέσου των προεδρίων τους φορούσαν παροπίδες και ακολουθούσαν πεπατημένες πολιτικές και πρακτικές που εξυπερετούσαν συγκεκριμμένα οικονομικά συμφέροντα και αυτά είναι για κάποιο ακατανόητο λόγο δεξιόστροφα και αριστερόστροφα συγχρόνως. Κάθε φωνή που είχε μια ιδέα, μια πρόταση, απλή κοινή λογική πολιτισμού παρεπέμπετο στο μέλλον, ποτέ δεν απορρίφτηκε κάτι απλά στάληκε στο αρχείο του μέλλοντος. Δεν μπορώ να πειστώ ότι ξαφνικά θα εξαφανιστούν από το προσκήνιο όσοι έτσι και αλλιώς δρούσαν στο παρασκήνιο… Δεν γίνεται Startup Greece με αρρωστημένους ανθρώπους οι οποίοι τώρα θα πάρουν σύνταξη στα 67 παρατείνοντας με τη συμπεριφορά τους κατά 2 χρόνια το έργο τους. Και τα ίδια ακριβώς ισχύουν για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα αφού τα συλλογικά όργανα απλά στηρίζουν όλο αυτό το οικοδόμημα. Πάντως όλη αυτή η διαχείριση του προβλήματος της Ελλάδας από το πολιτικό σύστημα και τα ΜΜΕ, καταδεικνύει ότι το πρόβλημα της χώρας δεν είναι οικονομικό, έγινε τέτιο μετατρεπόμενο σε κοινωνικό και αυτό με τη σειρά του θα μετατραπεί σύντομα σε οικονομικό μέσω της αναδιανομής του συνόλου του πλούτου της χώρας που σημαίνει πραχτικά ότι μέσος Έλληνας βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση και το κράτος αναξιόπιστο όσον αφορά την διαχείρηση το δε σύνολο του πολιτικού συστήματος ειναι ακόμα περισσότερο αναξιόπιστο αφού δεν μπορεί να πειστεί κανείς πως μια χώρα τόσο μικρού μεγέθους δεν μπόρεσε επί σειρά ετών να επιλύσει απλά προβλήματα… Και κάτι για να γεάσουμε: η χώρα κυβερνιέται από το Χ.Α.Ο.Σ δηλαδή: χριστιανοί, αναρχικοί, ορδόδοξοι σατανιστές sorry
 
 
thanassis
Πολίτες που διαθέτουν εξουσία, ειδικά στη δημόσια διοίκηση, μπορεί να τη χρησιμοποιήσουν ανεύθυνα, ασκώντας πίεση για οφέλη και τίτλους που η κοινωνία δεν έχει τη δυνατότητα να τους προσφέρει και ειδικότερα όταν κοινώς λέγοντας δεν βγάζουν τα λεφτά τους. Η έμφαση στη συμμετοχή δεν εξηγεί ακόμα πως μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι πολίτες θα συμμετέχουν υπεύθυνα – με δημόσιο πνεύμα μάλλον, παρά με εγωιστικό ή προκατειλημμένο τρόπο. Δυστυχώς, αυτή η πίστη στην εκπαιδευτική λειτουργία της συμμετοχής φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξη. Αυτό είναι κάτι γνωστό για τη δημοκρατική θεωρία, δηλαδή ότι η πολιτική συμμετοχή‘’ διευρύνει το νου των ανθρώπων, τους εξοικειώνει με συμφέροντα που βρίσκονται πέρα από την αμεσότητα των προσωπικών περιστάσεων και του περιβάλλοντός τους, και τους ενθαρρύνει να αποδέχονται ότι είναι προσήκον να εφιστούν την προσοχή τους κυρίως στις δημόσιες μέριμνες ‘’Εάν στην κοινωνία μας και ειδικά στο χώρο της δημόσιας διοίκησης υπάρχουν σοβαρές αδικίες, οι οποίες μπορούν να επανορθωθούν με πολιτική δράση, τότε οι πολίτες πρέπει να αναγνωρίσουν την υποχρέωση να διαμαρτυρηθούν κατά αυτών των αδικιών. Ή αν οι πολιτικοί θεσμοί μας δεν λειτουργούν πλέον, ίσως εξαιτίας της υπερβολικής απάθειας ή της κατάχρησης εξουσίας, τότε οι πολίτες ( όχι οι συνδικαλιστές ) έχουν υποχρέωση να προστατεύουν τους θεσμούς από ό,τι τους υπονομεύει. Καθένας πρέπει να κάνει αυτό που ακριβοδίκαια του αναλογεί για τη δημιουργία και την υποστήριξη δίκαιων θεσμών.Η κοσμιότητα αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τα μη οικεία πρόσωπα με τα οποία ερχόμαστε σε επαφή. Για να κατανοήσουμε την κοσμιότητα, είναι χρήσιμο να τη συγκρίνουμε με τη συναφή απαίτηση να μην προβαίνουμε σε μεροληπτικές διακρίσεις.
 

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
 
thanassis
Ως γνωστό όσοι δημόσιοι υπάλληλοι ενεπλάκησαν στην απόκτηση μαύρου χρήματος, σχημάτησαν μια αρκεά σεβαστή περιουσία με την οποία σπούδασαν τα παιδιά τους τα οποία πιθανώς και να διαπρέπουν, αν και κατά τη γνώμη μου δεν θάπρεπε να καμρώνουν, απόκτησαν κινητά και ακίνητα και άρα μπορούν πλέον αφού φορολογηθούν να ζήσουν πολύ άνετα χωρίς το μισθό τους και τη σύνταξή τους. Απόλυση, εκτός και αν οικειοθελώς θέλουν αμισθεί να εργάζονται που είναι και το καλύτερο για την ψυχή τους. Σε κάθε χώρο του δημοσίου είναι γνωστοί όσοι έπαιρναν φακελάκια, χρηματίζονταν, εκβίαζαν, έκαναν φροντιστήρια, πρόδιδαν τη χώρα τους κοκ. Και ενώ είναι γνωστοί ο αφελής έλληνας συνάδελφος ποτέ δεν έγινε »χαφιές» για τον απλούστατο λόγο ότι όταν έμπλεκε σε ασήμαντες υποθέσεις αυτοί τον ξελασπώναν και έτσι αυτός που γλύτωνε 100 – 500 ευρώ εφάπαξ γινότανε συνένοχος με αυτόν που είχε μηνιαίο μαύρο εισόδημα 1000 – 500000 ευρώ τον μήνα, στην ουσία κλέβανε όλοι το μέλλον των παιδιών τους. Έτσι θα δημιουργηθούν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας ίσως και να μείνουν αδειανές κάποιες και να έχουμε εισαγωγή από την ΕΕ.Το πιό προβληματικό σε αυτό το σενάριο είναι η συνέχεια. Ποιός θα εγγυηθεί την καλή του λειτουργεία; Είναι πραχτικά αδιέξοδο και εδώ θέλουμε τους σωστούς πολιτικούς. Αν κάποιος στο παρόν σύστημα τους ξέρει ας τους κάνει ορατούς, ή για να το θέσω αλλιώτικα: μπορεί η Ελλάδα με ανοιχτά σύνορα και ελεύθερη αγορά να επιβιώσει;
 

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
 
thanassis
Θεωρώ ότι κάποιος »έγκυρος» πρέπει να κηρύξει την χώρα σε: ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ και προς θεού δεν υπονοώ λύσεις του τύπου να μπει η χώρα στον γύψο, ούτε εθνοσωτήρες.
 
 
thanassis
με επιφύλαξη, αλλά αν ισχύει λέει πολλά… για την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα…. Κρήτη: Κατασκεύασαν αυτοκίνητο υδρογόνου – απαγορεύεται η αξιοποίησή του! Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσεκάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή Αυτοκίνητο υδρογόνου, έτοιμο να βγει στην αγορά, κατασκεύασε ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων!O λόγος για το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.Κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα όχημα που…θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.με επιφύλαξη, αν όντως ισχύει Το Eco Racer δεν εχει τίποτα να ζηλέψει από ανάλογα μοντέλα που αναπτύσσονται σε εργαστήρια και αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού, και επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.Αν το ζητούμενο στη χώρα μας είναι η ανάπτυξη, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος.Ακόμη και αν εμφανιστεί ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει«Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο» σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.Σημειώνεται ότι η ομάδα Eco Racer του Πολυτεχνείου της Κρήτης μετέχει φέτος στο TedxΑcademy συνεισφέροντας μαζί με αλλά δημιουργικά ανήσυχα και καινοτόμα και μυαλά από τους χώρους της επιστήμης του πνεύματος και των τεχνών στο όραμα για μια Ελλάδα με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον που θα βρίσκεται στην πρωτοπορία και όχι στα μετόπισθεν..