Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «EVA»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
EVA
Για να έχει κανείς συγκεκριμένη και χρήσιμη εντέλει άποψη θα πρέπει να υπάρχει σαφής ιεράρχηση των ενεργειών (το αποτέλεσμα εξαρτάται όπως σε όλα τα έργα από το ποιοί ακριβώς, πότε ακριβώς και με τι στόχο και με πόσο κόστος θα αξιολογήσουν). Πώς να κρίνει κανείς την αξιολόγηση θεωρητικά όταν μάλιστα δεν είναι καν πιστοποιημένη και δεν ακολουθεί έστω ένα μοντέλο αυτοβελτιούμενο? Οι θεωρίες μας έχουν λείψει ή οι ιδέες? Πότε ακριβώς θα εφαρμοστεί? μετά την αναμόρφωση του δημόσιου τομέα όπου οι αναξιοκρατικές (το λιγότερο) διοικήσεις αποφασίζουν ποιές δ/νσεις και τμήματα είναι απαραίτητα (σε ποιόν??? στους πολίτες ή στους πελάτες και στους κολλητούς τους???) ή μήπως μετά το τέστ 80 ερωτήσεων που θα κληθώ να απαντήσω και εγώ με τα πτυχία, την επιμόρφωση, την προϋπηρεσία στο αντικείμενο (ναι στο αντικείμενο!!! και στον ιδιωτικό τομέα), τις ξένες γλώσσες κλπ. και την αντικειμενική και αξιοκρατική πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ μαζί με τα κολλητάρια, τους άεργους προϊσταμένους και τους βαθιά αλλοτριωμένους απο την έλλειψη της παραμικρής σχέσης με την έννοια της αξιολόγησης και της αποδοτικότητας (σε κάτι που αποτελεί ζητούμενο και όχι απόδοση ιδίου οφέλους) και που το πιθανότερο να μην είναι καν αδιάβλητο? Θα πρότεινα για αρχή απλό σύστημα αξιολόγησης (π.χ. σύστημα αξιολόγησης για προσλήψεις στην ευρωπαϊκή ένωση) μόνο που θα πρέπει να αποσκοπεί στην ριζική αλλαγή ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. Αυτή η αξιολογημένη διοίκηση (είθε, μακάρι και άμποτε!) θα κάνει όλα τα άλλα…
 

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
 
EVA
Υφίσταται άραγε ανάγκη αιτιολόγησης του σκοπού της αξιολόγησης όταν αναφερόμαστε στο Δημόσιο τομέα ο οποίος εξ’ορισμού υπάρχει για να προσφέρει υπηρεσίες δηλαδή να δίνει αυτό που η σύγχρονη κοινωνία ζητά και μάλιστα με κόστος, ποιότητα και χρόνο διαρκώς βελτιούμενα? Δίνει την εντύπωση επιπέδου έκθεσης ιδεών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ή μάλλον απόσπασμα λόγου «πολυμαθούς» παραγοντίσκου. Πάμε απο την αρχή να ανακαλύψουμε τον τροχό. Που είναι η πιστοποίηση του συστήματος αξιολόγησης??? ποιός θα αξιολογήσει ποιόν??? με την υπάρχουσα αναξιοκρατική, όχι απλώς αμαθή ή άντε και ημιμαθή αλλά πολύπλευρα ελλειματική διοίκηση η οποία δεν σταματά στην άγνοια, πως θα μπορούσε άλλωστε, αλλά αντιμάχεται το ήθος και την φιλοπονία, την γνώση και την διάχυσή της, την καλή νομοθέτηση και την εφαρμογή προς όφελος του πολίτη και την υποκαθιστά με όποιον τρόπο και όποιο μέσον (αυτό γνωρίζει, έτσι προσλήφθηκε, έτσι γαλουχήθηκε, έτσι ανέβηκε στην ιεραρχία και έτσι έζησε εις βάρος των άλλων που άξιζαν για πολλάάά χρόνια) με την λατρεία του προσωπικού οφέλους, την κλίκα και την λογική του όποιος δεν είναι δικός μας είναι εχθρός μας. Πώς γίνεται αξιολόγηση στους σοβαρούς οργανισμούς? Πως προσλαμβάνει προσωπικό η ευρωπαϊκή ένωση? Μήπως και μόνο ένα απλό τεστάκι (κατανόησης αριθμών, εννοιών και περιεχομένου) θα έδειχνε πόσο γυμνός στέκει ο Βασιλιάς στο θρόνο του? Γιατί άραγε το Δημόσιο δεν αναγνωρίζει την προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα (την πραγματική, αποδεικνυόμενη και τελικά κραυγάζουσα απο μακριά σε περίπτωση σύγκρισης) που μόνο άξιοι και αξιολογημένοι σε συγκεκριμένες περιγραφές θέσης εργασίας κατέχουν (και όχι σε θολά και καταφανώς ανισοκατανεμημένα μορφώματα). Γιατί δεν ακολουθούμε επιτέλους κάτι πιστοποιημένο, γιατί δεν αναμορφώνεται εκ βάθρων ο δημόσιος τομέας, γιατί μεταπτυχιακά και διδακτορικά που δίνονται σωρηδόν προτάσσονται άκριτα, γιατί θα πρέπει όσοι εργαζόμαστε και αποδίδουμε και παλεύουμε για το αποτέλεσμα ενώ οι προϊστάμενοι είτε μας επισκέπτονται εκ περιτροπής, είτε έρχονται για άλλες δουλειές, γιατί θα πρέπει να υποστούμε την ματαίωση της ελπίδας για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ!