Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «ΕΙΡΗΝΗ»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
ΕΙΡΗΝΗ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΊ ΟΡΘΌΔΟΞΗ ΣΕ ΜΙΑ ΧΏΡΑ ΟΡΘΌΔΟΞΉ.ΌΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΆΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΊΣΕΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΣΦΑΊΡΑ… ΛΥΠΆΜΑΙ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΈΡΝΕΤΕ!!!!!ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΉ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΎΩ… ΥΜΝΟΛΟΓΏ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΌ ΜΟΥ .
 
 
ΕΙΡΗΝΗ
Ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος, προκειμένου να αισθανθούν και οι ίδιοι οι υπάλληλοι πως ακολουθούνται ορθές και δίκαιες πρακτικές κατά την αξιολόγηση τους, είναι να χτυπηθεί το κακό στην ρίζα του…Να ξεκινήσουν οι αξιολογήσεις,αλλά κυρίως οι απομακρύνσεις από τους δημοσίους υπαλλήλους που «τρύπωσαν»στο δημόσιο,με τους γνωστούς πελατειακούς,ρουσφετολογικούς τρόπους…Εν ενεργεία υπάλληλοι να παραμείνουν όσοι αξιολογήθηκαν και διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ…Έτσι μπαίνει τέλος στην καχυποψία τόσο των υπαλλήλων,όσο και των πολιτών,που είναι και οι άμεσοι εργοδότες τους,αλλά θα σταματήσει και αυτή η πληγή του ρουσφετιού που έχει εξευτελίσει και απαξιώσει το πολιτικό προσωπικό της χώρας.
 
 
ΕΙΡΗΝΗ
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ ΕΞΙ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ Ν ΑΝΑΠΑΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΞΟΛΟΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥ!!!!Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ.
 
 
ΕΙΡΗΝΗ
Οχι ότι τηρούνταν τα προηγούμενα χρόνια (που υπήρχε) το κριτήριο της αρχαιότητας.Τηρούνταν μόνο στις περιπτώσεις που ο αρχαιότερος ήταν και αρεστός στους πολιτικούς του προϊσταμένους.Υπάρχουν άλλωστε περιπτώσεις που δεν τηρείται ούτε το κριτήριο του κλάδου και της κατηγορίας.Στις περισσότερες περιπτώσεις προϊστάμενοι ορίζονταν υπάλληλοι που είχαν λιγότερα έτη υπηρεσίας αλλά και λιγότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα από άλλους που δεν είχαν οριστεί ποτέ προϊστάμενοι.Και δε διστάζω να σας αναφέρω (ούτως ή άλλως είναι πράγματα που γίνονται απροκάλυπτα) ότι αυτό συμβαίνει στο φορέα που εργάζομαι ως μόνιμη υπάλληλος,όπου διορίστηκα ως απόφοιτη Πανεπιστημίου με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όμως δε μου ορίστηκαν καν ποτέ αρμοδιότητες κατηγορίας ΠΕ,αλλά εργάζομαι στη Γραμματειακή υποστήριξη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, που σύμφωνα με τον Οργανισμό της Περιφέρειας δεν έχει καν τμήμα Γραμματείας (παρόλο που υπάρχει μεγάλος όγκος εργασιών για διοικητικούς υπαλλήλους), και,ενώ το έχω ζητήσει επανειλημμένως από την Προϊσταμένη της υπηρεσίας, αρνείται να μου ορίσει ατομικούς στόχους,αλλά έχει εκδόσει απόφαση σύμφωνα με την οποία «οριζόμαστε από κοινού με άλλον υπάλληλο για το σύνολο της Γραμματειακής υποστήριξης ολόκληρης της υπηρεσίας» (Δηλαδή για ό,τι λάθος ή παράλειψη κάνει ο ένας από τους 2 μπορεί να αποδοθεί ευθύνη και στον άλλο και σίγουρα δεν μπορεί έτσι να μετρηθεί η απόδοση του καθενός χωριστά.Όμως ο καθορισμός της στοχοθεσίας ανά εργαζόμενο και από τον ίδιο το νόμο σας προβλέπεται και αναγκαίος είναι για τη μέτρηση της αποδοτικότητας του υπαλλήλου και την αξιολόγησή του και ,το κυριότερο, είναι αυτονόητος.)Όριζε ,λοιπόν, ο Νομάρχης-τότε ανήκαμε στη Νομαρχία- όποιον ήθελε ως προϊστάμενο (κυρίως τμήματος), χωρίς κανένα αντικειμενικό κριτήριο, με τη μέθοδο της επί χρόνια συνεχιζόμενης αναπλήρωσης. Το ίδιο σύστημα ακολούθησε κι ο Περιφερειάρχης.Και,για να είναι νόμιμα όλα αυτά ,έρχεστε τώρα και εσείς να καταργήσετε και το τελευταίο αντικειμενικό κριτήριο που υπήρχε (έστω κι αν δεν πολυτηρούνταν),δηλαδή το κριτήριο της αρχαιότητας.Τώρα πια θα είναι και σύννομο να γίνεται η επιλογή των προϊσταμένων με καθαρά κομματικά ή υποκειμενικά κριτήρια.Δε θα υπάρχει κανένα εμπόδιο.Δε θα υπάρχουν καθόλου αντικειμενικά κριτήρια,αλλά θα ισχυρίζεστε ότι αυτό που κάνει τη διαφορά και ορίζεται προϊστάμενος ο συγκεκριμένος υπάλληλος είναι ότι έχει δήθεν ουσιαστικά προσόντα (κι ας μη μπορεί «να ξεχωρίσει», ο κακομοίρης, «2 γαϊδουριών άχυρο».)Με αυτό το σύστημα,άλλωστε, της ψευδούς κρίσης επί των ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, θα χαρακτηριστούν πλεονάζοντες και θα τεθούν σε διαθεσιμότητα οι υπάλληλοι. Όσοι δεν είναι επιθυμητοί (για κομματικούς και προσωπικούς λόγους) θα χαρακτηριστούν μειωμένων ουσιαστικών προσόντων.Όσοι είναι επιθυμητό (για κομματικούς και προσωπικούς λόγους) να παραμείνουν στην υπηρεσία θα χαρακτηριστούν αυξημένων ουσιαστικών προσόντων.Αν αναγνωριζετε ότι το υφιστάμενο σύστημα επιλογής προϊσταμένων δεν ειναι ορθό, τότε γιατί ορίζετε στο παρόν σχέδιο νόμου ότι για να γίνει κάποιος Διευθυντής,πρέπει να έχει διατελέσει Τμηματάρχης και για να γίνει κάποιος Γενικός Διευθυντής πρέπει να έχει διατελέσει τουλάχιστον Προϊστάμενος Διεύθυνσης;Αν το σύστημα επιλογής τους ως προϊσταμένων δεν ήταν αξιοκρατικό, γιατί να έχει σημασία για την επιλογή τους ως Προϊσταμένων με το νέο ,αξιοκρατικό υποτίθεται, σύστημα το γεγονός ότι διατέλεσαν Προϊστάμενοι;
 
 
ΕΙΡΗΝΗ
Δηλαδή -σύμφωνα με όσα έχετε ψηφίσει και σύμφωνα με το παρόν σχέδιο νόμου-θα καταργηθούν κάποιες οργανικές θέσεις από κάθε φορέα και έτσι οι οργανικές θέσεις θα γίνουν λιγότερες από τους υπηρετούντες υπαλλήλους. Και,στηριζόμενοι στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, που προβλέπει ότι σε αυτήν την περίπτωση θα μπαίνουν σε διαθεσιμότητα οι υπάλληλοι που θα κριθούν από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο ότι έχουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα, ψηφίσατε να εφαρμοστεί το μέτρο της διαθεσιμότητας,κατά τη σκόπιμη κατάργηση δεκάδων χιλιάδων οργανικών θέσεων, με αυτόν ακριβώς τον τρόπο που αναφέρεται στον Υπαλληλικό Κώδικα.Το ότι αναφέρεται αυτός ο τρόπος στον Υπαλληλικό Κώδικα δε σημαίνει πως έπρεπε να τον υιοθετήσετε για να βάλετε σε διαθεσιμότητα δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους.( Άλλες διατάξεις τις καταργείτε ή τις τροποποιείτε.) Άλλα οι διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα σχετικά με τη διαθεσιμότητα σας βολεύουν.Είναι το έρεισμα που ψάχνατε για να θέσετε σε διαθεσιμότητα δεκάδες χιλιάδες μόνιμους υπαλλήλους ,χωρίς αυτό να θεωρηθεί παράνομο και με το μικρότερο δυνατό πολιτικό κάστος. Ναι,με το μικρότερο πολιτικό κόστος!Γιατί αυτός ο τρόπος να τίθενται σε διαθεσιμότητα οι υπάλληλοι σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε αυτούς που θέλετε, αυτούς από τους οποίους δε θα χάσατε πολλές ψήφους ,αν τους ζημιώσετε. Γιατί η πλειοψηφία των μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου είναι ορισμένοι από τον πολιτικό προϊστάμενο και αυτός θα τους υποδείξει –με βάση το κομματικό ή το προσωπικό του συμφέρον -ποιον θα κρίνουν ότι έχει πολλά και ποιον ότι έχει λίγα ουσιαστικά προσόντα. Και τα μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου θα εφαρμόσουν τις υποδείξεις του,επειδή εξαρτώνται από αυτόν, επειδή δε θέλουν να χάσουν τα προνόμιά τους, επειδή γι΄ αυτόν το σκοπό τοποθετήθηκαν σε αυτήν τη θέση, για να αποφασίζουν σύμφωνα με τη θέλησή του.Αλλά ,ακόμη κι αν οι αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου δεν είναι κατευθυνόμενες από τον πολιτικό προϊστάμενο,πάλι δεν είναι δίκαιο και ορθολογικό να αποφασίζει το Υπηρεσιακό Συμβούλιο ποιοι υπάλληλοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα,χωρίς αντικειμενικά κριτήρια. Γιατί,βέβαια, δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο η γνώμη 3 ή 5 ατόμων σχετικά με τα ουσιαστικά προσόντα των υπαλλήλων. Τι είναι αυτοί οι άνθρωποι που τους αποδίδεται η ευθυκρισία να αποφασίσουν σχετικά με τα ουσιαστικά προσόντα των υπαλλήλων;(Κάποιοι Διευθυντές είναι, που ούτε υπάρχει κανένας λόγος να πιστέψουμε ότι έχουν ιδιαίτερη ευθυκρισία ούτε είναι σε θέση να γνωρίζουν άμεσα το ποιος πραγματικά είναι ο κάθε υπάλληλος.) Αλλά και να είναι σε θέση να κρίνουν και να μην τους επιβάλει ο πολιτικός προϊστάμενος να πουν ψέματα, δε σημαίνει ότι υπάρχει κάτι που διασφαλίζει ότι θα πουν την αλήθεια. (Υπάρχουν και τα προσωπικά τους συμφέροντα ,οι προσωπικές τους συμπάθειες και αντιπάθειες κ.λ.π. υποκειμενικά κριτήρια)Και ενώ έχετε ψηφίσει αυτόν τον αυθαίρετο τρόπο να επιλεγούν οι υπάλληλοι που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα, διαδίδετε πως οι υπάλληλοι θα αξιολογηθούν με τεστ. (Για να λέτε μετά στον κόσμο πως απολύσατε όσους δεν απέδωσαν στο τεστ αξιολόγησης και,επομένως, είναι ακατάλληλοι.) Μα ακατάλληλο είναι το τεστ αξιολόγησης στο οποίο φέρεται πως θα υποβληθούν οι υπάλληλοι και όχι οι υπάλληλοι που δε θα …αποδώσουν στο …τεστ αυτό. Γιατί βέβαια ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο θα απαντήσουν οι υπάλληλοι αλλά θα πρέπει να εγκριθεί και να υπογραφεί από τους προϊσταμένους τους δεν μπορεί να είναι τεστ αξιολόγησης. Για να αξιολογηθεί ένας άνθρωπος με βάση τις απαντήσεις του σε ένα ερωτηματολόγιο, πρέπει να έχει το δικαίωμα να απαντήσει μόνος του και όπως επιθυμεί χωρίς,βέβαια, την έγκριση και την υπογραφή κάποιου άλλου. Αυτό με την έγκριση και την υπογραφή του Προϊσταμένου στο ερωτηματολόγιο,που φέρεται ότι αποτελεί και τεστ αξιολόγησης ,μοιάζει με το «ανέκδοτο» το σχετικό με την παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων.(Από τη μια ο υπάλληλος δεν έχει δικαίωμα να υποβάλει αίτηση για παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος χωρίς την υπογραφή του Προϊσταμένου και από την άλλη μοριοδοτείται όποιος έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα. –Αφού το αν έχει παρακολουθήσει κάποιος υπάλληλος επιμορφωτικά προγράμματα δεν εξαρτάται από εκείνον αλλά από τον Προϊστάμενο του, με ποια λογική παίζει ρόλο η παρακολούθηση σεμιναρίων στη μοριοδότηση του υπαλλήλου;Αυτό αποτελεί τεράστια αδικία ,επειδή υπάρχουν υπάλληλοι τις αιτήσεις των οποίων για σεμινάριο δεν τις υπογράφει ποτέ ο Προϊστάμενος και υπάρχουν και προϊστάμενοι που μέχρι πρόσφατα απέκρυπταν από την πλειοψηφία των υπαλλήλων της υπηρεσίας την ανακοίνωση σεμιναρίων! )Κύριοι, ο μόνος αξιοκρατικός τρόπος να επιλεγούν οι υπάλληλοι που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα είναι να γίνει ένα σοβαρό τεστ αξιολόγηγης. Δηλαδή:1)Κάθε υπάλληλος να έχει το αυτονόητο δικαίωμα να απαντήσει τελώντας υπό πλήρη αυτεξουσιότητα (και όχι,βέβαια, να τίθενται οι απαντήσεις του στη λογοκρισία του προϊσταμένου).2)Να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη συμμετοχή των υπαλλήλων στο τεστ αξιολόγησης (Αν γίνει ηλεκτρονικά, να έχει ο καθένας υπολογιστή που να λειτουργεί σωστά, να μη γίνει στο ωράριο εργασίας και στην υπηρεσία-για να μην υπάρχει η δυνατότητα σκόπιμης παρεμπόδισης της συμμετοχής του υπαλλήλου. Γενικά, να διασφαλιστούν οι συνθήκες η απόδοση κάθε υπαλλήλου να εξαρτάται μόνο από εκείνον και όχι από εξωτερικούς παράγοντες).3)Να είναι σοβαρό το περιεχόμενο των ερωτήσεων (Μπορεί να περιλαμβάνει ερωτήσεις γνώσεων γενικών και σχετικών με τον κλάδο του κάθε υπαλλήλου, ερωτήσεις που αποσκοπούν στην ανίχνευση της προσωπικότητας και της ψυχοσύνθεσης των υπαλλήλων και στη μέτρηση του δείκτη ευφυϊας τους. Αναθέστε σε σοβαρούς επιστήμονες να φτιάξουν ένα αξιόπιστο τεστ.)4)Στο τεστ αυτό να συμμετέχουν με τους ίδιους ακριβώς όρους και οι προϊστάμενοι (Να απαντήσουν στις ίδιες ερωτήσεις που θα απαντήσουν και οι απλοί υπάλληλοι, ώστε να φανεί αν πρώτα από όλα είναι κατάλληλοι να είναι υπάλληλοι!)5)Να ανατεθεί ο συντονισμός και η στενή παρακολούθηση της όλης διαδικασίας σε ξένους, επειδή αυτοί θα έχουν λιγότερα κίνητρα να είναι μεροληπτικοί και , επομένως, θα υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνει αντικειμενικά και σωστά.