Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «Νικο Κακαρης»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
Νικο Κακαρης
Καλημέρα σας Στο σύστημα αξιολόγησης Δημοσίων υπαλλήλων ,ίσως πρέπει να λάβετευπ’οψιν οτι από τούς αξιολογούμενους μονο το 20% μπορούν να είναιάριστοι ( αρα να παίρνουν Bonus ) ,70% μεσαίοι και 10% να ειναι στηπροβληματική ζώνη. Διαφορετικά το σύστημα θα εκφυλισθεί και όλοι θα αξιολογούνται ότιεπέτυχαν τους στόχους τους, όπως έγινε στο παρελθόν. Το σύστημα που αναφέρω το εφάρμοσε με επιτυχία ο Jack Welch ( CEOGeneral Electric ) Επισυνάπτω σχετικό υλικό _______________________________________________________________________________________________________________________________________ Jack Welch is one of my business hero’s because he takes the complexand creates seemingly simple solutions. Concerning feedback systems,Welch points out that «You reinforce the behaviors that you reward.»Accordingly, Jack Welch designed a performance evaluation system tomeaningfully differentiate his employees. «People need to know wherethey stand. Failing to differentiate among employees–and holding on tobottom-tier performers–is actually the cruelest form of managementthere is.» Ranking employees on a 20/70/10 grid force leaders to make toughdecisions. Jack writes, «Why are grades OK from the time that you’rein fourth grade to the time you’re getting your MBA, but not OK onceyou’re an adult?» Here’s an overview of GE’s 20-70-10 forced ranking of employees. Eachemployee would be placed into one of three groups: A’s – Top 20%«You should take the top 20 percent of your employees and make themfeel loved.» – Jack Welch.GE doesn’t like loosing A’s.GE holds postmortems on every A they lose and holds managementaccountable for those losses. GE loses 1% of their A’s yearly. B’s – Middle 70%«Take the middle 70 percent and tell them what they need to do to getinto the top 20 percent.» – Jack WelchJack believes it is passion more than anything else that separatesthe A’s from the B’s.The B’s are the heart of the company, & are critical to itsoperational success. GE devotes a lot of energy to improving B’s. C’s – Bottom 10%Welch defines the C player as one who can’t get the job done. Thesefolks procrastinate rather than deliver. Welch does not want to wastecompany energy on them.Jack recognizes that…»After 3 year’s managers tend to put very fewpeople in that bottom 10%. No leader enjoys making the tough decision.Every impulse is to look the other way. The problem with not dealingwith C’s in a candid, straightforward manner, hits home when a newmanager shows up with no emotional attachment to the team. The newmanager has no difficulty identifying the weakest team players. Thebottom 10% is quickly identified.» In order for a company to perform its function in our society it mustmake decisions based on results, not loyalty to underperformingemployees who would most likely be more productive in anotherenvironment. _________________________________________________________________________________________________________________________ Πρώην Πρόεδρος και CEO της General Electric Corporation, ανακηρύχτηκεManager του αιώνα σύμφωνα με το περιοδικό Fortune Μαθήματα Ηγεσίας από τον πιο αξιοθαύμαστο CEO παγκοσμίως:Δημιουργώντας Έναν Κερδοφόρο Οργανισμό /Επιχείρηση, Σε Εύκολους καιΔύσκολους Καιρούς Όταν ακούει κανείς τον Jack Welch, έχει την εντύπωση ότι είναι έναςγνήσιος άνθρωπος, ότι πράγματι παίρνεις αυτό που βλέπεις και όχι κάτιδιαφορετικό. Χωρίς προσωπείο. Μιλάει ξεκάθαρα, χωρίς περιστροφές. Σεμια εποχή που η έρευνα λέει ότι το εργατικό δυναμικό, οι επενδυτές καιοι πελάτες ζητούν επιτακτικά διάφανη, αυθεντική ηγεσία, ίσως αυτό ναείναι το πρώτο μάθημα της ηγεσίας. Καλλιεργώντας Νικητήριες Συμπεριφορές στον Εαυτό σας και σ’ αυτούς που Ηγείστε. Όταν ο Welch ρωτήθηκε για το πώς έπρεπε να περνούν τον καιρό τους οιμάνατζερ, είπε ότι το 75% του χρόνου του στη GE (General Electric) τονξόδευε εστιάζοντας στους ανθρώπους και βοηθώντας τους να αποδώσουν.Για την κακή επίδοση (poor performance) ο Welch υπεραμύνεται τηςάποψης ότι η ψεύτικη ευγένεια είναι η χειρότερη από όλα. Οι ηγέτεςπρέπει να είναι σκληροί, ανοιχτοί και δίκαιοι: <>. Όταν δεν ήταν με ανθρώπους απ’ όλη την ιεραρχία, ο Welch περνούσε τονκαιρό του με τους πελάτες. Ως ηγέτης της GE ο Welch αφιέρωνε τρειςβδομάδες το χρόνο για να μιλάει με πελάτες. Ταξίδευε στα διάφοραπαραρτήματα της GE στη χώρα και άκουγε τους πελάτες και το προτιμούσεαπό το να βασιστεί σε αναφορές που γίνονταν από τους ενδιάμεσουςμάνατζερ που τις περνούσαν στο <>. Συμβουλεύει να κάνειςπάντα ένα γεύμα σε μπουφέ έτσι ώστε να κινείσαι συνεχώς: <>. Δημιουργείτε μια Μεταδοτική Κουλτούρα: οι Μεγάλοι Ηγέτες Διδάσκουν Ο Welch ήταν υπέρμαχος ενός μαθησιακού-εκπαιδευτικού οργανισμού με τοδικό του προσωπικό τρόπο. Ίδρυσε το Ινστιτούτο Μανατζμεντ της GE στοCrotonville, μοιράστηκε τις προσωπικές του εμπειρίες στην τάξη καιενθάρρυνε τους άλλους μάνατζερ να κάνουν το ίδιο. Ήταν διαρκώς έξωσυναντώντας τις ομάδες του και όχι κρυμμένος στα κεντρικά γραφεία. Οι Δέκα Τρόποι Του Jack Για Να Δραστηριοποιήσει Ανθρώπους Και ΝαΔημιουργήσει Τη Γραμμή Της Εταιρείας 1. Τι να μετρήσετε; Εάν έπρεπε να διοικήσω μια εταιρεία με τρεις σταθερές, αυτές θα ήταν ηικανοποίηση του πελάτη, η ικανοποίηση του εργαζόμενου και η ροή τουχρήματος. 2. Χτίστε Εμπιστοσύνη. Αυτή Είναι Η Δουλειά Σας. Εάν δεν είστε απλός, δε μπορείτε να είστε γρήγορος. Και, αν δεν είστεγρήγορος, είστε νεκρός. Ετσι, ό,τι κάναμε (στην GE) επικεντρώνεταιστο χτίσιμο της αυτοπεποίθησης των ανθρώπων έτσι ώστε να είναι απλοί. 3. Αφήστε Ελευθερία στους Ανθρώπους Σας Πρέπει να ισορροπήσετε την ελευθερία με κάποιον έλεγχο, αλλά θα πρέπεινα έχετε περισσότερη ελευθερία από όση ονειρευτήκατε ποτέ. 4. Φωνάξτε Όταν Κερδίζετε Οι άνθρωποι νιώθουν ένοχοι στο να σταματήσουν και να γιορτάσουν λίγοτη νίκη τους…όμως τους επιτρέπει να ξέρουν ότι νίκησαν. Είναι τόσοεπικριτικό για κάποιον θεσμό. Του δίνει ζωή, χαρακτήρα. 5. Οι Αριθμοί Δεν Είναι Αρκετοί Οι αριθμοί δεν είναι το όραμα. Είναι το προϊόν. Δε μιλάω ποτέ για αριθμούς. 6. Αφιερώστε Περισσότερο Χρόνο Στη Βελτίωση Του Ταλέντου <>. McKinsey’s Ed Michaels, στο βιβλίο του «The War forTalent». 7. Δίκαιος Δε Σημαίνει <> Ο κάθε ένας θα πρέπει να έχει δίκαιη μεταχείριση σε έναν οργανισμό,όμως ο κάθε ένας θα πρέπει να έχει διαφορετική μεταχείριση σε ένανοργανισμό. 8. Κάντε Τους Ανθρώπους Να μοιράζονται τις Καλές Ιδέες Αυτό που κάνει μια εταιρεία να ευδοκιμήσει είναι η διακίνηση ιδεών.Στις τριμηνιαίες συναντήσεις ο Welch επέμενε να συναντώνται όλοι οιηγέτες των επιχειρήσεων της GE για να μοιραστούν τις καλύτερεςπρακτικές ιδέες. <>. 9. Συναντάτε Τους Πελάτες Πιο Συχνά Ο Welch δεν παρέλειπε να συναντά προσωπικά τους κυριότερους πελάτεςτης GE κάθε άνοιξη και φθινόπωρο. Έβαζε κάτω τις περισσότερες δικέςτου ιδέες και των πελατών για το μέλλον της εταιρείας σε αυτά τα τεστπραγματικότητας με τους πελάτες που πραγματοποιούνταν δύο φορέςετησίως. 10. Μη Διστάζετε. Κάντε το άλμα. Έμαθα με πολλούς τρόπους ότι σπάνια μετανιώνω όταν κάνω κάτι, αλλάπολύ συχνά μετανιώνω όταν ΔΕΝ κάνω κάτι αρκετά γρήγορα. Βιογραφικό Ο Jack Welch ξεκίνησε την καριέρα του με την General Electric το 1960και το 1981 έγινε ο όγδοος Πρόεδρος και CEO της εταιρείας. Στα 20χρόνια ως CEO στην GE μεταμόρφωσε την εταιρεία από ένα γραφειοκρατικόμεγαθήριο σε έναν δυναμικό και αξιοσέβαστο παράγοντα της αγοράς. Κατάτη διάρκεια της θητείας του η αγοραστική δύναμη της GE αυξήθηκε από$13 δισ. σε $400 δισ. Οι καινοτομίες στο μάνατζμεντ του Welch τονέχουν μετατρέψει στον πιο ισχυρό, με επιρροή CEO της εποχής του.Αμέσως μετά την αποχώρησή του από την GE το 2001, ο Welch έγραψε τηνούμερο ένα σε πωλήσεις, τόσο στους New York Times όσο και διεθνώς,αυτοβιογραφία του με τίτλο ‘JACK: Straight from the gut’. Επίσης,έχει περάσει πολύ από τον χρόνο του ταξιδεύοντας στον κόσμο, μιλώνταςσε ανθρώπους από όλη την ιεραρχία σε οργανισμούς, απαντώντας στιςερωτήσεις τους σε δεκάδες θέματα ευρείας κλίμακας. Αυτές οισυναντήσεις αποτέλεσαν την έμπνευσή του για το δεύτερο νούμερο ένα σεπωλήσεις διεθνώς βιβλίο του με τίτλο: ‘Winning’. To 2000 ονομάστηκεΜάνατζερ του Αιώνα από το περιοδικό Fortune. Το 2005 ψηφίστηκε ο ΠιοΑξιοθαύμαστος CEO για την τελευταία 20ετία από τους αναγνώστες τουπεριοδικού Chief Executive και ο Καλύτερος Σύγχρονος Ηγέτης Παγκοσμίωςσε μια έρευνα του περιοδικού Fast company