Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «math»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
math
Για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει ο ΑΣΕΠ. Από τις μόνες αξιοκρατικές διαδικασίες.Μιλάω για τον γραπτό διαγωνισμό όπου οι εκπαιδευτικοί εξετάστηκαν στο γνωστικό, παιδαγωγικά και ειδική διδακτική (οι νεότεροι).Εδώ η σειρά εισαγωγής (εκτός των ειδικών κατηγοριών) θα πρέπει να μοριοδοτηθεί για να αποφύγουμε φαινόμενα αυτοαναίρεσης. Για φανταστείτε κάποιος με καλή σειρά να τον πετάει το σύστημα απ ’έξω. Στον γραπτό διαγωνισμό έχουν μετρηθεί προσόντα και πτυχία.Θα μπορούσατε να μετρήσετε και πτυχία –τίτλους που αποκτήθηκαν μετά καθώς και βαθμολογίες.Θα ήταν δεκτή και μια εσωτερική αξιολόγηση με μικρή βαρύτητα να πιάσει τα ευτράπελα.Αλλά θεωρώ απαράδεκτο να μη μετρήσει η σειρά εισαγωγής (όχι ο βαθμός δεν είναι αντικειμενικός) του ΑΣΕΠ για τους νέουςΕπίσης ειδικοί τίτλοι! Έχουμε πληθώρα εκπαιδευτικών με τρομακτικά πτυχία που δεν διδάσκουν στα πανεπ επειδή υπάρχει κορεσμός. Αυτούς σε άλλη χώρα τους παρακαλάνε .Το κράτος έχει ξοδέψει ένα κάρο λεφτά να τους ετοιμάσει. Πρέπει να τους εκμεταλλευτεί!
 
 
math
Ο αξιολογητής συνήθως κατέχει την θέση λόγω παλαιότητας ή και κόμματος και όχι λόγω προσόντων.Να θυμίσω πως η μεγάλη προϋπηρεσία (στο δημόσιο που όλοι γνωρίζουμε) δεν σημαίνει πως ο υπάλληλος έχει βελτιωθεί. Συνήθως σημαίνει πως έχει κακιές συνήθειες που όχι μόνο είναι δύσκολο να τις κόψει αλλά τις μεταδίδει στους νέους και με τον τρόπο αξιολόγησης εξαφανίζει κάθε ενθουσιασμό και όρεξη για αλλαγή! Πρέπει να αλλάξει ριζικά ο τρόπος επιλογής προϊσταμένων-διευθυντών. Η προϋπηρεσία δεν είναι το παν. Αν αυτό δεν συμβεί τότε ο μόνος τρόπος για να υπάρχει αξιοκρατία είναι να είναι αξιολογητής η σειρά ΑΣΕΠ, ο τρόπος διορισμού, τα πτυχία …..