Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «Ι.Ι.»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
Ι.Ι.
Δεν ξερω ποιο είναι ποιο τραγικό και ποιο δραματικό.Η προσπάθεια που κάνουν κάποιοι να πείσουν τον κόσμο ότι με την συγχώνευση θα λυθούν τα προβλήματα στο Δημόσιο ή τα ψέμματα που πολύ εύκολα καταρίπτωνται με ένα απλό έλεγχο στα οικονομικά της ΚΑΘ.Η πραγματικότητα και όχι η φαντασία, η λογική και όχι ο πανικός μπορούν να δώσουν τις λύσεις.ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ είναι ότι αν γίνει στο τέλος αυτή η συγχώνευση εντος μικρου διαστήματος, με την εικονική κερδοφορία που θα παρουσιάσει ο ΟΚΑΑ (χάρη στο αποθεματικό της ΚΑΘ),το σύνολο που θα δημιουργηθεί θα ελέγχει το σύνολο της τροφικής αλυσίδας της Ελλάδος.Όποιος ιδιώτης λοιπόν θέλει μετά θα ελέγχει την αγορά και τις τιμές.Γιατί το επόμενο βήμα να είστε σίγουροι είναι η πωληση σε ιδιώτη-ιδιώτες ως πραγματικό φιλέτο.Μην ξεχνάτε ότι και οι δύο αγορές βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τα τρέν, τα λιμάνια και την Εγνατία όδό. Ποιος λοιπόν δεν θέλει να ελέγχει όπως είπε ο κ.Γεωργίου έναν τέτοιο άξονα με άμεση πλέον πρόσβαση στην διατροφική αγορά της Ευρώπης. Ο απόλυτος έλεγχος.Οχι στην συγχώνευση λοιπόν.Οχι μόνο για τις άμεσες επιπτώσεις στους υπαλλήλους(και προκαλώ όποιον θελει να έρθει να ελέγξει τις μισθδοσίες των υπαλλήλων)Οχι λέμε για το καλό της πατρίδας φίλε Καλλικράτη.
 
 
Ι.Ι.
(λυπάμαι για το μπερδεμα )ακολουθεί η σκέψη μου ολοκληρωμένη….. ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ !!!! Αξιοτιμοι κυριοι σε όσα γράφεται έχεται δίκιο, πολύ καλές και σωστές σκέψεις διάβασα και ελπίζω κάποιοι να τα διαβάζουν και να τα μεταβιβάζουν και να τα αξιοποιούνΔιαβάστε όμως το παρακάτω απίστευτο ( κάντε τον κόπο ) και μετά ας αναρωτηθούμε όλοι… Ήδη από τις 29 Μαρτίου 2010 έχουν τεθεί σε ισχύ οι μεταβατικές διατάξεις του πέμπτου άρθρου του Νόμου 3839/2010, που αφορούν την συγκρότηση υπηρεσιακών συμβουλίων σε κάθε δημόσια υπηρεσία και Ν.Π.Δ.Δ., με απώτερο στόχο την επιλογή προϊσταμένων Διευθύνσεων, Τμημάτων, αυτοτελών γραφείων και αντιστοίχου επιπέδου οργανικών μονάδων, με τη συγκρότηση των υπηρεσιακών αυτών συμβουλίων, με βάση αξιοκρατικά στοιχεία επιλογής και με τα προσόντα των υποψηφίων.Σε συνέχεια της θέσεως σε ισχύ των παραπάνω διατάξεων εξεδόθη η υπ’αριθμ.πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.23/1288/οικ.8652/16-04-2010 εγκύκλιος της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, προκειμένου να δοθούν συγκεκριμένες διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής τους σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, με χρονοδιαγράμματα και με υποδείγματα προσκλήσεων των υποψηφίων αλλά και με υποδείγματα των εγγράφων συγκέντρωσης των προσόντων των υποψηφίων.Από τότε έχει περάσει χρονική περίοδος περισσότερη των 2,5 ετών κατά την διάρκεια της οποίας σημειώθηκε χαρακτηριστική αδράνεια αλλά και ολιγωρία και κωλυσιεργία των αρμοδίων υπηρεσιών, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα σε πολλές υπηρεσίες της χώρας είτε να μην έχουν ακόμη συγκροτηθεί τα υπηρεσιακά συμβούλια που προβλέπονται από το Νόμο, ή να μην έχει πραγματοποιηθεί η κατά Νόμο προβλεπόμενη επιλογή των προϊσταμένων των διαφόρων οργανικών μονάδων από όσα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχουν ήδη συγκροτηθεί, όπως ρητά ορίζει ο νόμος.( τα υπηρεσιακά συμβούλια για παράδειγμα στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, έχουν συγκροτηθεί αλλά δεν προχωρούν στην πρόσκληση ενδιαφέροντος των υποψηφίων προϊσταμένων διοικητικών θεμάτων των διευθύνσεων εκπαίδευσης, με βάση τα αξιοκρατικά κριτήρια, όπως ορίζει ο νόμος, χωρίς αιτιολογία )Το φαινόμενο αυτό της εντελώς αδικαιολόγητης καθυστέρησης στην εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του Νόμου 3839/2010 είναι ηθικά και νομικά απαράδεκτο, και έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον πυρήνα των διατάξεων εκείνων του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, που καθιερώνουν την κατόπιν κρίσεων κατάληψη των θέσεων ευθύνης όλων των υπηρεσιών.Η ως άνω ολιγωρία έχει εξάλλου επισημανθεί και με το υπ’αριθμ.πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.26/1436/οικ.24440/24-11-2010 εγγράφου της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία έστω και καθυστερημένα αποφάσισε να παρέμβει, καλώντας όλους τους αρμόδιους φορείς για επίσπευση της εφαρμογής των επίμαχων διατάξεων.Επίσης έχουν εκδοθεί και τα ΔΙΔΑΔ/Φ.35.29/1518/οικ. 10796 Αθήνα 30 Μαΐου 2011 καιΔΙΔΑΔ/Φ.37.13/927/οικ. Αθήνα 19 Μαΐου 2010, έγγραφα της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, σχετικά με το ίδιο θέμα.Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί, ότι η ανωτέρω καθυστέρηση έχει ως άμεση συνέπεια τον πολλαπλασιασμό της έκδοσης διοικητικών πράξεων ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένων, ή τοποθέτηση αναπληρωτών Προϊσταμένων με μοναδικό κριτήριο την παλαιότητα (χρόνια υπηρεσίας δηλαδή), πρακτική που θίγει τον κανόνα της αξιοκρατίας και της αμερόληπτης δράσης των διοικητικών οργάνων και οδηγεί πολλές φορές στην ανάδειξη προϊσταμένων ή ‘’αναπληρωτών’’ προϊσταμένων, με ελλιπή τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, χωρίς προηγούμενη συγκριτική τους αξιολόγηση με τους λοιπούς συναδέλφους τους και παραβιάζοντας τη σχετική νομοθεσία που ισχύει, δηλαδή το άρθρο 5 του νόμου 3839/2010, και τη νέα φιλοσοφία, αλλά και καταστρατηγώντας και άλλα ζητήματα σημαντικά όπως το προβάδισμα των κατηγοριών ( αφού προτιμούν ακόμη να εφαρμόζουν το παλιό σύστημα όπου τον προϊστάμενο τον ορίζει μόνον η παλαιότητα και όχι συνολικά τα προσόντα των υποψηφίων συγκρινόμενα μεταξύ τους )Συμπερασματικά, πιστεύω ότι η άμεση εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του πέμπτου άρθρου του Νόμου 3839/2010 αποτελεί μονόδρομο για την ορθή στελέχωση των υπηρεσιών με άξιους προϊσταμένους, βάσει διαδικασιών στηριζομένων στη διαφάνεια και υπαγομένων στον ακυρωτικό έλεγχο των αρμοδίων Διοικητικών Δικαστηρίων. Συγκεκριμένα στο Υπουργείο Παιδείας, σε όλες τις Περιφερειακές υπηρεσίες δηλαδή τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όλοι οι προϊστάμενοι Διοικητικών Θεμάτων είναι αναπληρωτές Προϊστάμενοι χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια τοποθέτησης και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς κανένα προσόν. Δεν έχει εφαρμοσθεί ο σχετικός νόμος και γεννάτε το ερώτημα εάν τελικά οι νόμοι εφαρμόζονται ή είναι στη διακριτική ευχέρεια των πολιτικών προϊσταμένων η εφαρμογή τους. Σημειώνεται επίσης η ήδη γνωστοποίηση καταγγελιών για τη μη εφαρμογή του Ν.3839/2010 άρθρο 5 μα για ποιά δημόσια διοίκηση μιλάμε !!!!!εδώ δεν εφαρμόζονται τα αυτονόητα…τι περιμένουμε άραγες ?….. τι να περιμένει κανείς άραγες απο ένα σύστημα που δίνει προς διαβούλευση διάφορα ζητήματα όταν δεν έχει φροντίσει το απλό :την εφαρμογή του νόμου ???? !!!!!!!!!!! ευχαριστώ για τη φιλοξενία , νομίζω ότι πρέπει να ακούγονται όλα.
 
 
Ι.Ι.
συνέχεια του προηγούμενου…. Ήδη από τις 29 Μαρτίου 2010 έχουν τεθεί σε ισχύ οι μεταβατικές διατάξεις του πέμπτου άρθρου του Νόμου 3839/2010, που αφορούν την συγκρότηση υπηρεσιακών συμβουλίων σε κάθε δημόσια υπηρεσία και Ν.Π.Δ.Δ., με απώτερο στόχο την επιλογή προϊσταμένων Διευθύνσεων, Τμημάτων, αυτοτελών γραφείων και αντιστοίχου επιπέδου οργανικών μονάδων, με τη συγκρότηση των υπηρεσιακών αυτών συμβουλίων, με βάση αξιοκρατικά στοιχεία επιλογής και με τα προσόντα των υποψηφίων.Σε συνέχεια της θέσεως σε ισχύ των παραπάνω διατάξεων εξεδόθη η υπ’αριθμ.πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.23/1288/οικ.8652/16-04-2010 εγκύκλιος της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, προκειμένου να δοθούν συγκεκριμένες διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής τους σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, με χρονοδιαγράμματα και με υποδείγματα προσκλήσεων των υποψηφίων αλλά και με υποδείγματα των εγγράφων συγκέντρωσης των προσόντων των υποψηφίων.Από τότε έχει περάσει χρονική περίοδος περισσότερη των 2,5 ετών κατά την διάρκεια της οποίας σημειώθηκε χαρακτηριστική αδράνεια αλλά και ολιγωρία και κωλυσιεργία των αρμοδίων υπηρεσιών, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα σε πολλές υπηρεσίες της χώρας είτε να μην έχουν ακόμη συγκροτηθεί τα υπηρεσιακά συμβούλια που προβλέπονται από το Νόμο, ή να μην έχει πραγματοποιηθεί η κατά Νόμο προβλεπόμενη επιλογή των προϊσταμένων των διαφόρων οργανικών μονάδων από όσα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχουν ήδη συγκροτηθεί, όπως ρητά ορίζει ο νόμος.( τα υπηρεσιακά συμβούλια για παράδειγμα στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, έχουν συγκροτηθεί αλλά δεν προχωρούν στην πρόσκληση ενδιαφέροντος των υποψηφίων προϊσταμένων διοικητικών θεμάτων των διευθύνσεων εκπαίδευσης, με βάση τα αξιοκρατικά κριτήρια, όπως ορίζει ο νόμος, χωρίς αιτιολογία )Το φαινόμενο αυτό της εντελώς αδικαιολόγητης καθυστέρησης στην εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του Νόμου 3839/2010 είναι ηθικά και νομικά απαράδεκτο, και έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον πυρήνα των διατάξεων εκείνων του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, που καθιερώνουν την κατόπιν κρίσεων κατάληψη των θέσεων ευθύνης όλων των υπηρεσιών.Η ως άνω ολιγωρία έχει εξάλλου επισημανθεί και με το υπ’αριθμ.πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.26/1436/οικ.24440/24-11-2010 εγγράφου της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία έστω και καθυστερημένα αποφάσισε να παρέμβει, καλώντας όλους τους αρμόδιους φορείς για επίσπευση της εφαρμογής των επίμαχων διατάξεων.Επίσης έχουν εκδοθεί και τα ΔΙΔΑΔ/Φ.35.29/1518/οικ. 10796 Αθήνα 30 Μαΐου 2011 καιΔΙΔΑΔ/Φ.37.13/927/οικ. Αθήνα 19 Μαΐου 2010, έγγραφα της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, σχετικά με το ίδιο θέμα.Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί, ότι η ανωτέρω καθυστέρηση έχει ως άμεση συνέπεια τον πολλαπλασιασμό της έκδοσης διοικητικών πράξεων ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένων, ή τοποθέτηση αναπληρωτών Προϊσταμένων με μοναδικό κριτήριο την παλαιότητα (χρόνια υπηρεσίας δηλαδή), πρακτική που θίγει τον κανόνα της αξιοκρατίας και της αμερόληπτης δράσης των διοικητικών οργάνων και οδηγεί πολλές φορές στην ανάδειξη προϊσταμένων ή ‘’αναπληρωτών’’ προϊσταμένων, με ελλιπή τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, χωρίς προηγούμενη συγκριτική τους αξιολόγηση με τους λοιπούς συναδέλφους τους και παραβιάζοντας τη σχετική νομοθεσία που ισχύει, δηλαδή το άρθρο 5 του νόμου 3839/2010, και τη νέα φιλοσοφία, αλλά και καταστρατηγώντας και άλλα ζητήματα σημαντικά όπως το προβάδισμα των κατηγοριών ( αφού προτιμούν ακόμη να εφαρμόζουν το παλιό σύστημα όπου τον προϊστάμενο τον ορίζει μόνον η παλαιότητα και όχι συνολικά τα προσόντα των υποψηφίων συγκρινόμενα μεταξύ τους )Συμπερασματικά, πιστεύω ότι η άμεση εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του πέμπτου άρθρου του Νόμου 3839/2010 αποτελεί μονόδρομο για την ορθή στελέχωση των υπηρεσιών με άξιους προϊσταμένους, βάσει διαδικασιών στηριζομένων στη διαφάνεια και υπαγομένων στον ακυρωτικό έλεγχο των αρμοδίων Διοικητικών Δικαστηρίων. Συγκεκριμένα στο Υπουργείο Παιδείας, σε όλες τις Περιφερειακές υπηρεσίες δηλαδή τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όλοι οι προϊστάμενοι Διοικητικών Θεμάτων είναι αναπληρωτές Προϊστάμενοι χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια τοποθέτησης και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς κανένα προσόν. Δεν έχει εφαρμοσθεί ο σχετικός νόμος και γεννάτε το ερώτημα εάν τελικά οι νόμοι εφαρμόζονται ή είναι στη διακριτική ευχέρεια των πολιτικών προϊσταμένων η εφαρμογή τους. Σημειώνεται επίσης η ήδη γνωστοποίηση καταγγελιών για τη μη εφαρμογή του Ν.3839/2010 άρθρο 5
 
 
Ι.Ι.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ !!!! Αξιοτιμοι κυριοι σε όσα γράφεται έχεται δίκιο, πολύ καλές και σωστές σκέψεις διάβασα και ελπίζω κάποιοι να τα διαβάζουν και να τα μεταβιβάζουν και να τα αξιοποιούνΔιαβάστε όμως το παρακάτω απίστευτο ( κάντε τον κόπο ) και μετά ας αναρωτηθούμε όλοι…μα για ποιά δημόσια διοίκηση μιλάμε !!!!!εδώ δεν εφαρμόζονται τα αυτονόητα…τι περιμένουμε άραγες ?…..<> τι να περιμένει κανείς άραγες απο ένα σύστημα που δίνει προς διαβούλευση διάφορα ζητήματα όταν δεν έχει φροντίσει το απλό :την εφαρμογή του νόμου ???? !!!!!!!!!!! ευχαριστώ για τη φιλοξενία , νομίζω ότι πρέπει να ακούγονται όλα.
 
 
Ι.Ι.
διευκρίνηση στο άρθρο 2 στην παρ.7στο σημείο «……ή σε οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο του οικείου φορέα, εφόσον διαθέτει τα νόμιμα τυπικά προσόντα……» συγνώμη αλλά εδώ η αξιοκρατία που έχει πάει ?τι ακριβώς συμβαίνει ?μήπως το σημείο αυτό δεν έτυχε αρκετής προσοχής ?τι σημαίνει σε «οποιονδήποτε ? »δηλαδή εδώ δεν υπάρχει αξιολόγηση και αξιοκρατία ? παρακάμπτετε ? νομίζω ότι στο σημείο αυτό θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για την προσωρινή ανάθεση καθηκόντων προισταμένου ( ακόμη και για την προσωρινή…διότι κάποιοι το εκμεταλεύονται και το προσωρινό το κάνουν μόνιμο )προς αναπλήρωση να γίνεται απο τον αξιολογικό πίνακα ή με αξιοκρατικά κριτήρια , δηλαδή με βάση τα μόρια που συγκεντρώνει κάποιος υποψήφιςο σε σχέση με τους υπόλοιπους .Σε άλλη περίπτωση ο κάθε προιστάμενος θα ορίζει με απόφασή του όποιον θέλει αυτός βασιζόμενος στη λέξη «οποιοσδήποτε»…μια λέξη ακυρώνει ολόκληρο νόμο…και ολόκληρη την ιδέα της αξιοκρατίας.Αξιοκρατία και διαφάνεια λοιπόν παντού ακόμη και στους αναπληρωτές ή και στους ασκούντες χρέη προισταμένων προσωρινά.