Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής
Αρθρο 12.Τακτική ΣυνέλευσηΠαρ.2Με βάση την αλλαγή στο άρθρο 10. Παρα. 2 διαφοροποιείται και το Άρθρο 12 παρ. 2Πρόταση:Η τακτική Συνέλευση του ΣΑΕ είναι το ανώτατο όργανο του ΣΑΕ και συγκαλείται από το Προεδρείο του ΣΑΕ κάθε τέσσερα χρόνια και δη το δίμηνο Ιουνίου /Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη, Ανακοινώνεται οκτώ τουλάχιστο μήνες ενωρίτερα. Το προεδρείο του ΣΑΕ αναλαμβάνει τη διοργάνωση της Τακτικής Συνέλευσης και μεριμνά για την αναγκαία γραμματειακή υποστήριξη.Της Τακτικής Συνελεύσεως Προηγούνται στις Περιφέρειες οι εκλογικές Περιφερειακές Συνελεύσεις .Παρα.3 Στη Τακτική Συνέλευση Συμμετέχουν όλα τα μέλη του ΣΑΕ.Δεν είναι δυνατό αλλά αποτελεί και ουτοπία στην Τακτική Συνέλευση να λάβουν μέρος με φυσική η ηλεκτρονική παρουσία όλα τα μέλη του ΣΑΕ. Η τακτική Συνέλευση όπως και τα Περιφερειακή είναι χώροι ζυμώσεων και αποφάσεων για το απόδημο Ελληνισμό. Οι περιφερειακές συνελεύσεις πρέπει να στείλουν αντιπροσώπους στην Τακτική Συνέλευση για τα δικά τους ζητήματα που πηγάζουν από την περιφέρειά τους και μέσα από τα Τοπικά Όργανα.ΠρότασηΆρθρο 12 παρ 3.3Στη Τακτική Συνέλευση συμμετάσχουν με φυσική η ηλεκτρονική παρουσία οι αντιπρόσωποι από τις περιφερειακές συνελεύσεις. Στη Τακτική Γενική Συνέλευση πέρα των αντιπροσώπων από τις περιφερειακές Συνελεύσεις μπορούν να συμμετέχουν ηλεκτρονικά στη ψηφοφορία για την ανάδειξη του Προέδρου, του Ταμία, Γραμματέα και εξελικτικής Επιτροπής όλα τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη του ΣΑΕ
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής
Αρθρο 3.Έδρα ΣΑΕ.Εκτός από την Κεντρική έδρα του ΣΑΕ που καθορίζεται η Θεσσαλονίκη. Θα πρέπει να καθορίζονται και οι έδρες των Περιφερειών με βάση την έδρα του εκάστοτε Συντονιστή για να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στις περιφέρειες.Πρόταση:Το ΣΑΕ έχει ως έδρα τη Θεσσαλονίκη . Οι έδρες των Περιφερειακών Συμβουλίων ορίζονται οι πόλεις μόνιμης διαμονής στο εξωτερικό των εκάστοτε Συντονιστών.
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής
Αρθρο 5Μέλη του ΣΑΕΑ. Ως μέλη του ΣΑΕ αναφέρονται οι πάσης φύσεως συλλογικής μορφής φορείς του απανταχού Ελληνισμού , οι Κοινότητες-ενορίες του εξωτερικού και φυσικά πρόσωπα . Πουθενά στο άρθρο δεν διευκρινίζεται πως θα αντιπροσωπεύονται οι συλλογικοί φορείς. Με τι αναλογία αντιπροσώπων.Εδώ τίθεται το ερώτημα πως ισοδυναμεί η ψήφος ενός αντιπροσώπου ενός συλλογικού Οργάνου με ένα φυσικό πρόσωπο μέλος του ΣΑΕ. Το νομοσχέδιο είναι ελλιπές . Ο καθορισμός των αντιπρόσωπων από τους οργανισμούς θα πρέπει να γίνεται στη βάση της δύναμης των μελών του και στο βαθμό επιθυμίας εκπλήρωσης των υποχρεώσεων συμμετοχής του Οργανισμού στο Θεσμικό όργανο. Διαφορετικά η συμμετοχή των Συλλογικών Φορέων στο νέο ΣΑΕ θα είναι προβληματική .Το πλάτεμα του ΣΑΕ και με τη συμμετοχή των φυσικών προσώπων είναι αναγκαίο, όπως αναγκαία είναι και η συμμετοχή της Οργανωμένης Ομογένειας. Το Συγκέρασμα δεν είναι απλό και το νομοσχέδιο δυστυχώς ούτε καν το αγγίζει.Β. Η ιδιότητα μέλους του ΣΑΕΠαρ.1. γ: Η παράγραφος αυτοί πρέπει να διαφοροποιηθεί γιατί έρχεται σε αντίθεση με τις τοπικές νομοθεσίες περί προσωπικών δεδομένων.Παρ.1 γ:Πρόταση/Διαφοροποίσηση .Κατάλογο αντιπροσώπων τους στο ΣΑΕ
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής
‘Άρθρο 14. Αρμοδιότητες του Προεδρείου.Το έργο του ΣΑΕ ειδικά τα 4 χρόνια μετά την εκλογή των οργάνων του βάση του νόμου 3480 ήταν σημαντικό αλλά αγνοήθηκε από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες. Οι εισηγήσεις και προτάσεις για θέματα της ομογένεια αγνοήθηκαν και παρέμειναν ανανταπάντητες.Δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες από μέρους της Ελληνικής Πολιτείας όπως που προβλέπονταν στον νόμο 3480/2006. παρά το ότι ελληνική πολιτεία συμμετείχε ενεργά στα λειτουργικά έξοδα του ΣΑΕ.Με το νέο Νομοσχέδιο όπου η λειτουργία του ΣΑΕ στα πλαίσια της αυτοχρηματοδότησής του σε όλα τα επίπεδα εξαρτάται αποκλειστικά από το ίδιο. Υπάρχουν ανησυχίες και πολλά ερωτηματικά κατά πόσο η ελληνική πολιτεία χωρίς δεσμεύσεις θα ανταποκριθεί στον ρόλο του ΣΑΕ .Το ΣΑΕ σύμφωνα με το άρθρο 14 διατυπώνει γνώμη σε σχέδια νόμου που αφορούν τον απόδημο ελληνισμό . Η προαιρετική λήψη της γνώμης του ΣΑΕ μέχρι σήμερα δεν μας έβγαλε πουθενά , παρότι υπήρχε η σχετική ευχέρεια της Κυβέρνησης , σχεδόν ποτέ δεν ζητήθηκε η γνώμη του ΣΑΕ πριν την κατάθεση σχεδίου νόμου που να αφορά τον Απόδημο Ελληνισμό.Είναι ε σκόπιμο και αναγκαίο να συμπεριληφθεί στο νέο νομοσχέδιο ότι οι αρμόδιοι βουλευτές και υπουργοί για σημαντικά ζητήματα, ρυθμίσεις και προτεινόμενα νομοσχέδια που αφορούν κυρίως και αμέσως την ς Ομογένεια υποχρεωτικά να αποστέλλονται προς το ΣΑΕ για λήψη της γνώμης του.Η ρύθμιση αυτή θα ανεβάσει και το κύρος του ΣΑΕ και το Καθιστά υποχρεωτικά και ισότιμο συνομιλητή της Κυβέρνησης για θέματα του Απόδημου Ελληνισμού.
 
 
Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ Ωκεανίας & Άπω Ανατολής
Άρθρο 13Προεδρείο ΣΑΕΠαρα. 1.Δεν είναι δυνατό σε ένα Οργανισμό με παγκόσμιο χαρακτήρα, να καταργηθεί η θέση του Γραμματέα. Το Εκτελεστικό του ΣΑΕ πρέπει να αποτελείται από τον Πρόεδρο, τον Γραμματέα και τον Ταμεία. Να διαφοροποιηθούν τα άρθρα 13.1 13.3 και 15.1 για να συμπεριλάβουν και τη θέση του Γραμματέα.