Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «ZERAR»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
ZERAR
Κε Μανιτάκη,καλά είναι να ακούσετε όλες τις προτάσεις -διαμαρτυρίες όσων κ όπως έχουν έρθει στο Δημόσιο, πριν αποφασίσετε κ καταθέσετε το υπο συζήτηση νομοσχέδιο. Και οι προσληφθέντες με το ΑΣΕΠ έχουν τα δίκια τους, αλλά υπάρχουν κ άλλες κατηγορίες ΔΥ. Εγώ ( κ πάρα πολλοί άλλοι) έχουμε προσληφθεί πριν ακόμα δημιουργηθή το ΑΣΕΠ του κ. ΠΕΠΟΝΗ. Εχουμε ας πούμε προσληφθή με όλες τις διαδικασίες που προέβλεπε ο τότε Νόμος (προκήρυξη διαγωνισμού, αδιάβλητος-ποτέ δεν έγινε ούτε μια ένσταση-διαγωνισμός, όλες οι τυπικές & ουσιαστικές διαδικασίες πρόσληψης, εκπαίδευσης-μονιμοποίησης, κ ότι τέλωσπάντων προβλεπόταν..), και εργαζόμαστε εδώ κ 30 χρόνια , πρώτα σε ΔΕΚΟ, και εδώ και 2 χρόνια στον ΔΗΜΌΣΙΟ ΤΟΜΕΑ, ύστερα απο Μετάταξη (ν. 3891/2010). Βέβαια αντί να είμαστε όπως όλοι μας εντάξατε σαν ΙΔΑΧ (κ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ..να μην το σχολιάσω τώρα αυτό…)ΔΕ-ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ, και αντί να καταλήξη κάπως αίσια αυτή η περιπέτειά μας, υπάρχει κ κίνδυνος να μπούμε σε κινητικότητα-διαθεσιμότητα=ταμείο ανεργείας=απόλυση. Εκτός απ’ αυτό , επειδή με Νόμο διατηρούμε το Ταμείο Ασφάλισης που είχαμε ( συγκεκριμμένα ΤΑΠΟΤΕ), δεν έχουμε τα ίδια δικαιώματα κ υποχρεώσεις με τους τωρινούς συναδέλφους μας, κ ας μισθοδοτούμεστε και απο τόν ίδιο λογαριασμό (ΕΑΠ), αλλά είμαστε κάτι διαφορετικό. Άποψή μου (κ πιστεύω κ όλων όσοι είμαστε στην ίδια κατηγορία…) είναι να προβλεφθή ώστε να έχουμε την ίδια μεταχείρηση σε εργασιακά , αλλά προπάντων σε ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ θέματα. Να μπορούμε να πάρουμε πλασματικά χρόνια (όπως όλοι..), εξαγορά στρατιωτικών ετών όποτε θέλουμε(για εμας ισχύει στα 58 μας), χρόνια απο παιδιά,κ ότι άλλο θα μας έδινε έναυσμα να έρθη η αποχώρησή-συνταξιδότησή μας απο το Δημόσιο, ώστε να επιτευχθεί κ ο στόχος-εντολή της Τρόϊκας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ελπιζω κάποιος να διαβάση όλα όσα εδω γράφονται……
 

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
 
ZERAR
ΕΠΙΚΤΟΤΩ ΚΑΙ ANTIΓΡΑΦΩ (ΕΛΠΙΖΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ…ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η…ΩΡΑ….) ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ 14-5-2013, 11,41πμ.ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ – ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣτο άρθρο 6 του ν. 3613 / 2007 «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανεξαρτήτων Αρχών, κλπ…» ορίζονται τα εξής:«Στη διαδικασία κάλυψης κενών θέσεων με μετάταξη βάσει ανακοίνωσης (προκήρυξης), σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 71 του Υπαλληλικού Κώδικα μπορεί να μετέχουν οι υπάλληλοι κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, καθώς και υπάλληλοι των Δ.Ε.Κ.Ο., οι οποίες δεν είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο και στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου, εφόσον έχουν συμπληρώσει διετή τουλάχιστον υπηρεσία. Ο χρόνος υπηρεσίας των μετατασσομένων λογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται. Η κατάταξη στους βαθμούς του Υπαλληλικού Κώδικα γίνεται με βάση το συνολικό χρόνο υπηρεσίας τους με εξαίρεση το χρόνο ο οποίος δεν υπολογίζεται για προαγωγή σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 του Υπαλληλικού Κώδικα, που εφαρμόζεται αναλόγως».Με την προαναφερόμενη διάταξη προβλέπεται η συμμετοχή υπαλλήλων κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, καθώς και υπαλλήλων των Δ.Ε.Κ.Ο. οι οποίες δεν είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο και στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου σε διαδικασία μετάταξης η οποία διενεργείται κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 71 του Υπαλληλικού Κώδικα και αφορά υπαλλήλους υπαγόμενους στον κώδικα αυτό!Οι υπάλληλοι αυτοί (κρατικών ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ) δεν υπάγονται στον υπαλληλικό κώδικα και δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, την οποία το πρώτον την αποκτούν εφόσον κριθούν ότι έχουν τα νόμιμα προσόντα της προς κάλυψη με μετάταξη θέσεως! Δηλαδή γι’ αυτούς δεν πρόκειται ουσιαστικά για μετάταξη αλλά για πρώτο διορισμό σε κενή οργανική θέση δημοσίου υπαλλήλου!Για τους προαναφερόμενους υπαλλήλους (το πρώτον διοριζόμενους) προβλέπεται η αναγνώριση της υπηρεσίας τους στα κρατικά ΝΠΙΔ και τις ΔΕΚΟ από τις οποίες προέρχονται «… ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται (το πρώτον διορίζονται)…»!Παρόμοια όμως ρύθμιση δεν προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία για όσους διορίζονται το πρώτον (χωρίς δηλαδή τη συμμετοχή τους σε διαδικασία μετάταξης) κατ’ εφαρμογή των διατάξεων 15 επ. του Υπαλληλικού Κώδικα σε θέσεις του Δημοσίου και έχουν προϋπηρεσία σε ίδια κρατικά ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ!Όμως πρόκειται για τις ίδιες ακριβώς περιπτώσεις για τις οποίες ωστόσο γίνεται διαφορετική ρύθμιση! Στην πρώτη περίπτωση αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία ενώ στη δεύτερη όχι!Η προαναφερόμενη ρύθμιση αντιβαίνει στην καθιερούμενη από το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος αρχή της ισότητας των Ελλήνων ενώπιον του νόμου, η οποία επιβάλλει την ίση αντιμετώπιση των Ελλήνων από το νόμο, όταν τελούν υπό τις αυτές νομικές και πραγματικές συνθήκες χωρίς να συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος δημοσίου συμφέροντος που να επιβάλει διαφορετική ρύθμιση. Είναι δηλαδή αντισυνταγματική!Για την αποκατάσταση της αρχής της ισότητας, που έχει παραβιασθεί σύμφωνα με τα παραπάνω, θα πρέπει η διάταξη που προβλέπει την αναγνώριση της υπηρεσίας των υπαλλήλων των κρατικών ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ που διορίζονται το πρώτον σε κενές οργανικές θέσεις του Δημοσίου κλπ μέσω συμμετοχής τους σε διαδικασία μετάταξης «… ως χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε συνέπεια στις υπηρεσίες στις οποίες μετατάσσονται (το πρώτον διορίζονται)…» να εφαρμοστεί και στους υπαλλήλους των ίδιων προσώπων που διορίζονται το πρώτον σε ίδιες θέσεις χωρίς τη συμμετοχή τους σε διαδικασία μετάταξης, αλλά ως επιτυχόντες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!
 
 
ZERAR
Κε Μανιτάκη,καλά είναι να ακούσετε όλες τις προτάσεις -διαμαρτυρίες όσων κ όπως έχουν έρθει στο Δημόσιο, πριν αποφασίσετε κ καταθέσετε το υπο συζήτηση νομοσχέδιο. Και οι προσληφθέντες με το ΑΣΕΠ έχουν τα δίκια τους, αλλά υπάρχουν κ άλλες κατηγορίες ΔΥ. Εγώ ( κ πάρα πολλοί άλλοι) έχουμε προσληφθεί πριν ακόμα δημιουργηθή το ΑΣΕΠ του κ. ΠΕΠΟΝΗ. Εχουμε ας πούμε προσληφθή με όλες τις διαδικασίες που προέβλεπε ο τότε Νόμος (προκήρυξη διαγωνισμού, αδιάβλητος-ποτέ δεν έγινε ούτε μια ένσταση-διαγωνισμός, όλες οι τυπικές & ουσιαστικές διαδικασίες πρόσληψης, εκπαίδευσης-μονιμοποίησης, κ ότι τέλωσπάντων προβλεπόταν..), και εργαζόμαστε εδώ κ 30 χρόνια , πρώτα σε ΔΕΚΟ, και εδώ και 2 χρόνια στον ΔΗΜΌΣΙΟ ΤΟΜΕΑ, ύστερα απο Μετάταξη (ν. 3891/2010). Βέβαια αντί να είμαστε όπως όλοι μας εντάξατε σαν ΙΔΑΧ (κ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ..να μην το σχολιάσω τώρα αυτό…)ΔΕ-ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ, και αντί να καταλήξη κάπως αίσια αυτή η περιπέτειά μας, υπάρχει κ κίνδυνος να μπούμε σε κινητικότητα-διαθεσιμότητα=ταμείο ανεργείας=απόλυση. Εκτός απ’ αυτό , επειδή με Νόμο διατηρούμε το Ταμείο Ασφάλισης που είχαμε ( συγκεκριμμένα ΤΑΠΟΤΕ), δεν έχουμε τα ίδια δικαιώματα κ υποχρεώσεις με τους τωρινούς συναδέλφους μας, κ ας μισθοδοτούμεστε και απο τόν ίδιο λογαριασμό (ΕΑΠ), αλλά είμαστε κάτι διαφορετικό. Άποψή μου (κ πιστεύω κ όλων όσοι είμαστε στην ίδια κατηγορία…) είναι να προβλεφθή ώστε να έχουμε την ίδια μεταχείρηση σε εργασιακά , αλλά προπάντων σε ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ θέματα. Να μπορούμε να πάρουμε πλασματικά χρόνια (όπως όλοι..), εξαγορά στρατιωτικών ετών όποτε θέλουμε(για εμας ισχύει στα 58 μας), χρόνια απο παιδιά,κ ότι άλλο θα μας έδινε έναυσμα να έρθη η αποχώρησή-συνταξιδότησή μας απο το Δημόσιο, ώστε να επιτευχθεί κ ο στόχος-εντολή της Τρόϊκας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ελπιζω κάποιος να διαβάση όλα όσα εδω γράφονται……
 
 
ZERAR
Κε Μανιτάκη,καλά είναι να ακούσετε όλες τις προτάσεις -διαμαρτυρίες όσων κ όπως έχουν έρθει στο Δημόσιο, πριν αποφασίσετε κ καταθέσετε το υπο συζήτηση νομοσχέδιο. Και οι προσληφθέντες με το ΑΣΕΠ έχουν τα δίκια τους, αλλά υπάρχουν κ άλλες κατηγορίες ΔΥ. Εγώ ( κ πάρα πολλοί άλλοι) έχουμε προσληφθεί πριν ακόμα δημιουργηθή το ΑΣΕΠ του κ. ΠΕΠΟΝΗ. Εχουμε ας πούμε προσληφθή με όλες τις διαδικασίες που προέβλεπε ο τότε Νόμος (προκήρυξη διαγωνισμού, αδιάβλητος-ποτέ δεν έγινε ούτε μια ένσταση-διαγωνισμός, όλες οι τυπικές & ουσιαστικές διαδικασίες πρόσληψης, εκπαίδευσης-μονιμοποίησης, κ ότι τέλωσπάντων προβλεπόταν..), και εργαζόμαστε εδώ κ 30 χρόνια , πρώτα σε ΔΕΚΟ, και εδώ και 2 χρόνια στον ΔΗΜΌΣΙΟ ΤΟΜΕΑ, ύστερα απο Μετάταξη (ν. 3891/2010). Βέβαια αντί να είμαστε όπως όλοι μας εντάξατε σαν ΙΔΑΧ (κ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ..να μην το σχολιάσω τώρα αυτό…)ΔΕ-ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ, και αντί να καταλήξη κάπως αίσια αυτή η περιπέτειά μας, υπάρχει κ κίνδυνος να μπούμε σε κινητικότητα-διαθεσιμότητα=ταμείο ανεργείας=απόλυση. Εκτός απ’ αυτό , επειδή με Νόμο διατηρούμε το Ταμείο Ασφάλισης που είχαμε ( συγκεκριμμένα ΤΑΠΟΤΕ), δεν έχουμε τα ίδια δικαιώματα κ υποχρεώσεις με τους τωρινούς συναδέλφους μας, κ ας μισθοδοτούμεστε και απο τόν ίδιο λογαριασμό (ΕΑΠ), αλλά είμαστε κάτι διαφορετικό. Άποψή μου (κ πιστεύω κ όλων όσοι είμαστε στην ίδια κατηγορία…) είναι να προβλεφθή ώστε να έχουμε την ίδια μεταχείρηση σε εργασιακά , αλλά προπάντων σε ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ θέματα. Να μπορούμε να πάρουμε πλασματικά χρόνια (όπως όλοι..), εξαγορά στρατιωτικών ετών όποτε θέλουμε(για εμας ισχύει στα 58 μας), χρόνια απο παιδιά,κ ότι άλλο θα μας έδινε έναυσμα να έρθη η αποχώρησή-συνταξιδότησή μας απο το Δημόσιο, ώστε να επιτευχθεί κ ο στόχος-εντολή της Τρόϊκας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ελπιζω κάποιος να διαβάση όλα όσα εδω γράφονται……