Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «Κώστας Κ.»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
Κώστας Κ.
» Σε περίπτωση μη επανεπιλογής σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας ή πρόωρης λήξης της θητείας του, ο υπάλληλος ανακατατάσσεται στο βαθμό που αντιστοιχεί στο συνολικό χρόνο της υπηρεσίας του, συνυπολογιζομένου του χρόνου που διήνυσε σε θέση προϊσταμένου».Θεωρώ πως πρέπει να διευκρινιστεί ότι η επανεπιλογή αφορά στην ίδια ή στην αμέσως χαμηλότερη Θέση Ευθύνης και επίσης θεωρώ δίκαιο να προβλεφθεί κάποιος συντελεστής στην ανακατάταξη (π.χ. 1,8 για τους Διευθυντές και 1,4 για τους Προϊσταμένους) ο οποίος θα πολλαπλασιάζει τον χρόνο άσκησης των καθηκόντων της θέσεως ευθύνης από τον υπάλληλο (ας λάβουμε υπόψη και την εξοντωτική κατάταξη στους βαθμούς για το υφιστάμενο προσωπικό που επέβαλε το Ν. 4024/11).
 
 
Κώστας Κ.
Το 90% των Δήμων δεν έχουν Γενικό Διευθυντή. Πως εφαρμόζεται η παράγραφος 5 του Άρθρου; Εξάλλου η σύνθεση του προσωπικού γίνεται από το Δήμαρχο και όχι από τους υπηρεσιακούς.
 

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
 
Κώστας Κ.
Σχολιασμός «Άρθρου 52 – Τροποποιήσεις στον ν. 3693/2008″. Με βάση μια συγκεκριμένη τροποποίηση του ν. 3693/2008 και συγκεκριμένα αυτή της παραγράφου (8.): 8. Το δεύτερο εδάφιο του άρθρου 6 του ν. 3693/2008 αντικαθίσταται ως εξής:«1. Ο υποψήφιος να είναι κάτοχος τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής». To Άρθρο 6 του νόμου 3693/2008, τροποποιείται και παίρνει την παρακάτω μορφή: Άρθρο 6 ΠροσόνταΓια να χορηγηθεί σε φυσικό πρόσωπο επαγγελματική άδεια νόμιμου ελεγκτή θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά στο πρόσωπο του υποψηφίου οι παρακάτω προϋποθέσεις:1. Ο υποψήφιος να είναι κάτοχος τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής2. Απόκτηση των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στα γνωστικά αντικείμενα του Άρθρου 8 του παρόντος νόμου, η οποία αποδεικνύεται με την επιτυχία του υποψηφίου στις επαγγελματικές εξετάσεις, επιπέδου τέλους πανεπιστημιακών σπουδών ή ισοδυνάμου επιπέδου, που αναφέρονται στο Άρθρο 7 του παρόντος νόμου.3. Ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης που προβλέπεται από το Άρθρο 10 του παρόντος νόμου. Οπότε γίνεται αντιληπτό ότι πλέον με την επιχειρούμενη αλλαγή, δικαίωμα για άσκηση επαγγέλματος Ορκωτού Ελεγκτή έχουν μόνο οι απόφοιτοι Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. και όχι οι απόφοιτοι Λυκείου που ίσχυε με τον νόμο Παπαθανασίου(2008).Βάση αυτής της αλλαγής θα έπρεπε το παρόν νομοσχέδιο προς Διαβούλευση, να τροποποιεί και το «Άρθρο 10 Πρακτική άσκηση» του νόμου 3693/2008 και συγκεκριμένα στο πρώτο εδάφιο της πρώτης παραγράφου που αναφέρεται ο χρόνος διενέργειας Πρακτικής Άσκησης από τον υποψήφιο ορκωτό ελεγκτή.Δηλαδή θα πρέπει να αφαιρεθεί από την παράγραφο: «1. Για να εξασφαλισθεί η ικανότητα πρακτικής εφαρμογής των απαιτούμενων θεωρητικών γνώσεων, οι ασκούμενοι πραγματοποιούν πρακτική άσκηση διάρκειας τουλάχιστον τριών ετών εφόσον είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ ή ΤΕΙ και έξι ετών για τις λοιπές περιπτώσεις. Η πρακτική άσκηση περιλαμβάνει κυρίως τη συμμετοχή ασκουμένων σε υποχρεωτικούς ελέγχους.» Η φράση: «και έξι ετών για τις λοιπές περιπτώσεις», καθώς πλέον δεν θα υπάρχουν «λοιπές περιπτώσεις» υπονοώντας τους «Αποφοίτους Λυκείου».
 
 
Κώστας Κ.
Το εδάφιο 6 της παραγράφου 2 εφαρμόζεται και στους Δήμους (οι οποίοι σύμφωνα με τον Ν.3852/10 είναι ΝΠΔΔ); Εάν ναι, πως διασφαλίζεται η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης και του φορέα υποδοχής; Μήπως ανοίγετε παράθυρο αθρόων και ανεξέλεγκτων αποσπάσεων (ειδικά στους Δήμους) που θα δημιουργήσει δυσλειτουργίες σε πολλές υπηρεσίες; Πως μπορείτε να υποχρεώσετε έναν αυτοδιοικούμενο οργανισμό (ΟΤΑ) να αποδεσμεύσει υποχρεωτικά έναν υπάλληλό του (ίσως και το μοναδικό στον κλάδο του) ή έναν άλλο ΟΤΑ να αναλάβει υποχρεωτικά τη μισθοδοσία κάποιων ακόμη υπαλλήλων άλλων φορέων που θα κριθούν προϊστάμενοι των υπηρεσιών του; Τι γίνεται εάν ο υπάλληλος υπηρετεί σε παραμεθόρια περιοχή και δεν έχει κλείσει η δεκαετία υποχρεωτικής παραμονής; Με το συγκεκριμένο εδάφιο δηλαδή μπορεί να έχουμε Διευθυντή σε ένα Δήμο ή και σε μία δημόσια υπηρεσία ο οποίος δεν θα έχει γνώση ούτε των Δημοτικών ή Τοπικών Κοινοτήτων της περιοχής ούτε του οργανογράμματος και του προσωπικού (διαχρονική γνώση) που υπηρετεί στην υπηρεσία που θα κληθεί να ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου. Πιστεύω ότι είναι αμφιλεγόμενη διάταξη και θα πρέπει να αφαιρεθεί ή να προσδιοριστεί επακριβώς σε ποιες υπηρεσίες αφορά.
 
 
Κώστας Κ.
Στο εδάφιο 1α και 1β της παραγράφου 2α πιστεύω πως πρέπει να συμπληρωθεί ότι η άσκηση ως προϋπόθεση των καθηκόντων ίσης ή χαμηλότερης θέσεως ευθύνης θα πρέπει να έχει χρονική διάρκεια τουλάχιστον 1 έτους και να λαμβάνεται υπόψη μόνο εάν έχει προηγηθεί αντίστοιχη απόφαση-κρίση υπηρεσιακού συμβουλίου. Διαφορετικά υπάρχει περίπτωση να δούμε αλεξιπτωτιστές με προσωρινές αποφάσεις άσκησης καθηκόντων αναπληρωτή Προϊσταμένου ή Διευθυντή (ολίγων μηνών ή και ημερών) να κρίνονται για Γενικοί Διευθυντές ή και Διευθυντές νευραλγικών πόστων.