Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «chris»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
chris
Επειδή κάποιοι εδώ κάνουν μνεία σε σχέση με το κατά πόσον είναι το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό συναφές με το πτυχιο:Κατ΄αρχήν, τα υπάρχοντα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι εις θέσιν να κρίνουν εξειδικευμένα μεαταπτυχιακά ή διδακτορικά γιατί πολλές φορές δεν γνωρίζουν σε τι αναφέρονται 2ον και πιο σημαντικό: ας μην αναλώνονται κάποιοι στο να ακυρώνουν τα προσόντα άλλων επειδή αυτοί δεν απόκτησαν. Η ΚΑΤΟΧΗ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ, ΤΙΤΛΟΥ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΛΠ. ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΌ ΧΩΡΟ, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ MANAGEMENT ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ MANAGEMENT. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Ή ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ ΥΠΟΔΟΜΗ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΑΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΩΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ, ΔΗΛ. ΩΣ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΑΠΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ, ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΟΠΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΠΌ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΘΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΙ ΑΛΛΆ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΑΡΑ, ΠΡΩΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΦΑΝΣΗ (ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΛΕΙΠΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΌ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΧΤΟΥΝ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ (ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ Ή ΤΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ), ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΗΣ (ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ)ΕΙΝΑΙ ΔΕΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ. ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΕΠ΄ΟΥΔΕΝΙ (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ) ΑΠΌ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ).ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ. ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Ή ΕΝΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ Ή ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΌ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ? ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΝΑΛΟΓΗ) ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΝ ΟΜΩΣ (ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΩΣ ΔΩΡΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΣΙΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΚΑΙ Ο ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ.ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
 
 
chris
Δυστυχώς το νομοσχέδιο αυτό κάθε άλλο παρά παραπέμπει σε μια σύγχρονη διοίκηση όπου επικρατούν οι άξιοι και όποιοι δεν έχουν κάποιου είδους μέσο. Την ίδια στιγμή δηλαδή που καταδικάζονται οι παρελθούσες πρακτικές για την επιλογή προϊσταμένων και διευθυντών, δίνεται το ελεύθερο σε αυτούς που επιλέχθηκαν προσωρινά (έχουν περάσει 3 χρόνια) και όχι αξιοκρατικά, να παραμείνουν στις θέσεις τους μέχρι να εφαρμοστεί ο νόμος αυτός. Αναμένεται μάλιστα σημαντική καθυστέρηση καθώς θα πρέπει να διαμεσολαβήσει και αντίστοιχο Π.Δ. κάθε φορά. Επίσης, τους δίνεται σαφές προβάδισμα στο να γίνουν Διευθυντές καθώς προβλέπεται ότι « ως προϊστάμενοι Διεύθυνσης ή Υποδιεύθυνσης ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Τμήματος κλπ.». Η συγκεκριμένη διάταξη πρέπει να καταργηθεί τελείως ακριβώς γιατί αποτελεί τη συνέχεια του παλιού αναξιοκρατικού συστήματος το οποίο καταφέρνει τη συνέχιση του σε αυτό το νομοσχέδιο. Ο Ν. 3839/2010 είναι πιο προοδευτικός σε αυτό το σημείο καθώς προβλέπει απλή μοριοδότηση για το χρόνο που κάποιος διετέλεσε προϊστάμενος. Νομίζω ότι και πολύ είναι, δεδομένου ότι χωρίς να υπάρχει στην ουσία καμία αξιολόγηση για το έργο τους θα παραμένουν στη θέση τους για πολύ καιρό μέχρι να εκδοθεί ο επόμενος νόμος, ΠΔ ή οτιδήποτε απαιτείται και ελπίζοντας ότι θα ‘μονιμοποιηθούν’ εκεί. Πολλοί από αυτούς έχουν το μίνιμουμ των προσόντων σε σχέση με άλλους συναδέλφους τους που με το προηγούμενο σύστημα δεν κατάφεραν να καταλάβουν τη θέση αυτή λόγω έλλειψης των σωστών διασυνδέσεων και οι οποίοι τώρα αποκλείονται από την κατάληψη θέσης Διευθυντή.Κατά τα άλλα ίσως ο νόμος φαινομενικά κινείται σε ένα πιο προοδευτικό πλαίσιο καθώς προβλέπει δυνατότητα για κατάληψη θέσης προϊσταμένου ή διευθυντή και σε άλλες υπηρεσίες μόνο που όλα αυτά είναι πολύ γενικόλογα όπως και το τι θα περιέχει το κάθε Π.Δ. που εκδίδεται. Παράδειγμα αναφέρω απόσπασμα του νομοσχεδίου που μπορεί να αξιοποιηθεί προοδευτικά ή να παραποιηθεί για να εξυπηρετήσει τους ‘ημέτερους’…. Παραθέτω: “ τα ειδικότερα κριτήρια επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων ανά επίπεδο θέσης ευθύνης και ιδίως αυτά που αφορούν τη συνδρομή ιδιαίτερων ικανοτήτων ή δεξιοτήτων, τον τρόπο αξιολόγησης των ανωτέρω κριτηρίων, την κατάρτιση πίνακα κατάταξης των υποψηφίων, τη διάρκεια ισχύος του πίνακα κατάταξης, την επιλογή και τοποθέτηση προϊσταμένων από τον πίνακα αυτόν, τα αρμόδια όργανα και τον τρόπο συγκρότησής τους, εφόσον τα όργανα αυτά είναι συλλογικά”. Για παράδειγμα, σε σχέση με τα παραπάνω, ποια θα θεωρηθούν ενδεδειγμένα προσόντα? Το νομοσχέδιο δεν εμπνέει ιδιαίτερη εμπιστοσύνη όταν και πάλι αναφέρεται ότι λίγο πολύ για την επιλογή για τις θέσεις προϊσταμένων Τμήματος δίνεται η δυνατότητα σε όλους, ΠΕ , ΤΕ και ΔΕ για τις ίδιες θέσεις προϊσταμένων Τμήματος χωρίς να γίνεται αναφορά στο προβάδισμα της κάθε κατηγορίας έναντι της άλλης. Αυτό τελικά είναι μια εμμονή όλων των τελευταίων νόμων και του 3839/2010 και του 4024/2012.Τέλος, το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να αποκλειστεί από οποιοδήποτε όργανο επιλογής προϊσταμένων η συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων που σκοπός τους είναι να κάνουν εξυπηρετήσεις και να χαρίζουν θέσεις ευθύνης με ανταλλάγματα. Από εκεί θα προέλθει ο εκσυγχρονισμός και η εξυγίανση της Δημόσιας Διοίκησης. Αν στη Δημόσια Διοίκηση από χρόνια είχε τηρηθεί το προβάδισμα με βάση και τη γνωμοδότηση 235/2005 του ΣτΕ και καταργούνταν οι αιρετοί εκπρόσωποι από τα όργανα επιλογής προϊσταμένων (επίσης κατάργηση συνεντεύξεων, γραπτή εξέταση αντί γι΄αυτό με κριτήρια ΑΣΕΠ διαφανή) θα είχαμε ήδη μια δημόσια διοίκηση πολύ καλύτερη.
 
 
chris
Ας μη είμαστε εύπιστοι. Το σύστημα διέπεται από καθυστερήσεις που γίνονται εκ του πονηρού. Το κυριότερο σφάλμα σε αυτό το νομοσχέδιο είναι ότι για τις θέσεις Τμηματαρχών μπαίνουν σε ένα καζάνι όλοι, ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ χωρίς προβάδισμα και χωρίς να υπάρχει πουθενά διευκρίνιση για τα προσόντα που θα απαιτηθούν ενώ θα πρέπει να περιμένουμε τα Π.Δ. για διευκρινίσεις. Κανείς δεν εγγυάται ότι δεν θα έχουμε ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ Π.Δ. Τόσος ντόρος για τον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και ακόμη δεν γίνεται μνεία πουθενά για κριτήρια που θα προωθούν όσους έχουν δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα. Θα ήθελα να δω την προϋπηρεσία του ιδιωτικού τομέα να παίζει επιτέλους ρόλο και στην προαγωγή σε βαθμό και στην κατάληψη θέσης ευθύνης.ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΙΣΩΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ) ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΌΤΗΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ, ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ Π.Δ. ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΌΤΗΤΕΣ. ΕΙΔΙΚΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ) ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ & ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΟ ΑΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΔΙΑΡΚΩΣ ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΥΧΕΙ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ, ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ, ΤΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΤΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ) ΘΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ (ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΡΥΨΙΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ (ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ & ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΩΝ).