Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
… και για ακόμη μια φορα να θυμίσω ότι πρέπει να τροποποιηθεί αντίστοιχα και ο 3584/2007
 
 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
2. Οι Ο.Τ.Α. μπορούν να προσθέτουν και άλλους δείκτες με βάση τις επικρατούσες ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες. Οι τυχόν προσθήκες γίνονται με απόφαση του περιφερειακού ή δημοτικού συμβουλίου του οικείου Ο.Τ.Α. και δεν μπορούν να αναιρούν ούτε να διαφοροποιούν τις ρυθμίσεις της υπουργικής απόφασης της προηγούμενης παραγράφου.3. Τα περιφερειακά και δημοτικά συμβούλια με απόφασή τους ορίζουν ή συνιστούν την υπηρεσιακή μονάδα που είναι αρμόδια για την εφαρμογή της διαδικασίας μέτρησης της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας. Σε μια υλοποίηση στόχων, χωρίς να έχει συμβοή κατα τη καταρτιση των στόχων ο εκάστοτε υπάλληλος, ειναι σίγουρο ότι θα αποτύχει ή απλα θα γίνει για να γίνει. Εμείς που είμαστε «πρωτη» γραμμη γνωρίζουμε με καθε λεπτομερεια το τι μέλλει γενέσθαι! Επομένως θα πρεπει να συμπεριληφθουν στη καταρτιση των στόχων και οι υπάλληλοι (η βαση), εστω και κατ’ αναλογία και μεσω αιρετής αντιπροσώπευσης των υπαλλήλων ωστε να υπάρχει και η δική μας σύμφωνη γνωμη. Ειναι καιρός να περάσουμε σε μια καινοτόμα Διοίκηση (Το νεο Δημόσιο Μανατζμεντ) και όχι της «παλαιας» εποχής του τύπου δεχομαι εντολές και εκτελω. Αυτο μας σακατεψε και εφερε την αναλγησία στο Δημόσιο όπως και την εξάλειψη της πρωτοβουλίας. Είμαστε οντα με βούληση, σκέψη και πρωτοβουλία. Αυτό χρειαζόμαστε και όχι μαριονέτες !!!
 
 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Για να καταλάβω κι εγω ο «ταπεινός» υπάλληλος Δήμου… Το Νομοσχέδιο γενικότερα αφορα όλο το Δημόσιο εκτός από τους ΟΤΑ Α Βαθμου; Γιατί στο παρόν Άρθρο 03: Κινητικότητα υπαλλήλων εφαρμόζονται ΜΟΝΟ οι διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007);; Αρα δεν εχει εφαρμογή για το Ν. 3584/2007 ..!! Μηπως θα πρέπει να προστεθεί ο Ν. 3584/2007 ωστε να συμπεριληφθουν και οι Υπάλληλοι ΟΤΑ Α Βαθμου;
 
 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
….πιστοποιούνται από δημόσιο νοσοκομείο ή άλλο δημόσιο φορέα παροχής υγειονομικής περίθαλψης με βάση παραπεμπτικό έγγραφο, στο οποίο περιγράφονται από την υπηρεσία, σε γενικές γραμμές, τα καθήκοντα της θέσης που πρόκειται να καταληφθεί.» Δηλαδή: Ο Γιατρός του Νοσοκομείου ή άλλου άλλο δημόσιο φορέα παροχής υγειονομικής περίθαλψης (Ενδεχομενως ο ΕΟΠΠΥ ;, εδω δε προλαβαίνει τους ασθενείς θα προλαβαίνει εμας;), θα αποφασίζει με βοήθεια του παραπεμπτικου, ποιές εξετασεις θα πρεπει να κανουμε ως υπάλληλοι;; Πιστευω ότι οι εξετάσεις υγείας θα πρπει εκ των προτέρων να ορισθούν ανα ειδικότητα, τουλαχιστον και να συμπεριληφθούν εμβολιασμοι ανα επικινδυνότητα επαγγέλματος. Για παραδειγμα σκεφθείτε τη διαφορα ενός Νοσηλευτή με έναν Μηχανικό.
 
 
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Στο άρθρο 6 δεν ανφερεται καταργηση των βραχυχρόνιων αναρρωτικών, επομένως συνεχίζουν να ισχύουν. Κατι που γίνεται αντιληπτό από το σημείο: Υπάλληλος ο οποίος δεν έχει συμπληρώσει χρόνο υπηρεσίας έξι (6) μηνών, δικαιούται να λάβει τις βραχυχρόνιες άδειες που προβλέπονται. Ομως ο νομοθετης συνεχίζει να μη συμπεριλαμβανει το Ν. 3584/2007 και θα έχουμε διευκρισνιστικές επί διευκρινιστικών.