Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «Αλέξανδρος Αλεξάνδρου»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
Αλέξανδρος Αλεξάνδρου
Δεν μοιάζει σοβαρή προσέγγιση μια απλή αναφορά στις ήδη σχετικές διατάξεις της κινητικότητας σε ένα νέο νομοσχέδιο με κύριο κομμάτι την ίδια την κινητικότητα. Αντιθέτως, υπάρχει το ζήτημα των κριτηρίων στη βάση των οποίων θα προκύψει το πλεονάζον προσωπικό κατά την εφαρμογή της κινητικότητας στη μετάβαση και την εφαρμογή των νέων οργανογραμμάτων, το οποίο αφήνεται να ρυθμιστεί απλώς με ένα προεδρικό διάταγμα αν και αποτελεί το κρισιμότερο κομμάτι της διαδικασίας και το επιτακτικότερο ως προς τις έννοιες της διαφάνειας και της αξιοκρατίας καθιστώντας επιβεβλημένη τη διαβούλευσή του. Επιπλέον, και επειδή η κινητικότητα στη φάση της εφαρμογής των νέων οργανογραμμάτων θα σημάνει διαθεσιμότητα που θα οδηγήσει το πλεονάζον προσωπικό σε οριστικές απολύσεις, η κινητικότητα αυτή ενέχει αποκλειστικά ρόλο πρόσληψης και όχι μετακίνησης πόσο μάλλον αφήνοντας την εντύπωση ότι αυτή η μετακίνηση αυτή θα πραγματοποιηθεί μέσα από εργαλεία μέτρησης απόδοσης που ούτως ή άλλως κατά τη μετάβαση στα νέα οργανογράμματα δεν θα ληφθούν υπ’ όψη. Συνεπώς, κάθε αξιολόγηση πρέπει να εστιάζει σαφώς και μόνο στον τρόπο πρόσληψης του υπαλλήλου (Άρθρο 103 παρ.7 του Συντάγματος) και τα προσόντα διορισμού (έγκυρα ή πλαστά πιστοποιητικά) για την αποκατάσταση αρχικώς της αξιοκρατίας και της χρηστή διοίκησης και μόνο εν συνεχεία με την εφαρμογή της στοχοθεσίας στους νέους πλέον οργανισμού (με την παραπάνω εξαίρεση του πλεονάζοντος προσωπικού) για τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής λειτουργίας των Δημόσιων Υπηρεσιών.