Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «Βιντζηλαίος Φίλιππος»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
Βιντζηλαίος Φίλιππος
Απλοποιήστε με τον νόμο τις διαδικασίες απόπλου του κάθε σκάφους. Θεσπίστε ΤΗΝ ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ στην εννοια της αδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου με ενιαίο αριθμό μητρωου το νουμερο του καθε σκάφους. Εκεί να βάλετε και ενα παράβολο για την ετήσια ανανέωση , που να περιλαμβάνει ακόμα και τα έξοδα που θα γίνουν για την διαδικτύωση των λιμεναρχείων.Την ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς να επιδεικνύουμε μαζι με αντίγραφο ηλεκτρονική κατάθεση του Ναυλοσυμφώνου που να υπάρχει στο διαδικτυο. Ουτε χαρτομάνι ουτε Πολλα παρα δωσε με τα Λιμενικά φυλάκια για τρίωρα. Αν πατε στην Ζεα , στο Καλαμακι κ.λ.π.βλέπετε λιμενοφυλακες που γκρινιαζουν γιατι αντι να κάνουν την δουλειά τους, ασχολούνται με χαρτία. Εχετε ρωτησει τους απλούς λιμενοφύλακες αν αυτη ειναι η δουλειά τους κι αν αυτοι εχουν εκπαιδευτει για γραμματείς? Επιτρέπεται λιμενοφύλακες να μην ξέρουν τουλάχιστον 2 γλώσσες και να μην εχουν στην στολή τους ενα σημαιάκι της γλώσσας που ξέρουν? ο συντάκτης μάλλον δεν εχει παει με σκάφος σε άλλα μερη του κόσμου, να δει πως συμπεριφέρονται και τι ρόλο παιζουν τα λιμενικά φυλακια. Για ποιόν λόγο τα λιμεναρχεία δεν δινουν απόπλου μετα τις 8 το βράδυ εφόσον τα σκάφη πληρουν τους νομους για νυκτερινους πλόες? Μου εχειτ υχει να ερθει καθυστερημένη πτήση, ναμην μου δινουν απόπλου. Με ποιό δικαίωμα, εφ όσον ειναι ανοικτά και εχει αξιωματικό υπηρεσίας?
 
 
Βιντζηλαίος Φίλιππος
Γενικότερα γράφοντας για τα θέματα των παραβόλων ΚΑΝΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ , η σε πρώτη φάση να εισπράτονται απο το λιμενικό γραφείο, τις τράπεζες ή όποια άλλη υπηρεσία επιθυμείτε, ΟΛΟ τον χρόνο, ειτε με πιστωτικές κάρτες ειτε όπως αλλιώς επιθυμείτε, όλες τις ώρες και για όλα τα θέματα. Δεν ειναι δυνατόν να μην εχει ενα σκάφος παράβολο 0.88 ευρω και να μην μπορεί να εκτελέσει κάποια εργασία επειδή η ΔΟΥ εχει μεταφερθει σε άλλη περιοχή. !Δεν ειναι δυνατόν να μην μπορεί να γίνει ανέλκυση για οποιοδήποτε λόγο και να αρνούνται να δωσουν αδεια ανέλκυσης επειδη ειναι σαββατοκύριακο και δεν μπορεί να πληρώσει το παράβολο !!ΜΗ ΜΑΣ ΤΡΑΒΑΤΕ ΣΤΙΣ ΔΟΥ ΓΙΑ ΕΠΟΥΣΙΩΔΗ ΘΕΜΑΤΑ εισπρακτικού χαρακτήρα.
 
 
Βιντζηλαίος Φίλιππος
Παρ 2. Δηλαδή.. αν κρίνει ο εκάστοτε λιμενικός, οτιενα σκάφος δεν μπορεί να παρει άδεια και να πάει στα Ποσειδώνια, εχει τη δυνατότητα να μην δωσει απόπλου.. Εδω ετοιμάζεται θέμα μεταξύ του Λιμενικού-κατα κρίσην !! και του ιδιοκτήτη του σκάφους με τηλέφωνα σε διαφόρους, παραθυράκια τύπου δημοσίου κ.λ.π.Πολύ επικίνδυνο κύριοι, κόψτε το αυτό. Ετοιμάζετε χωρίς να το καταλαβάινετε, πίσω πορτα εξυπηρέτησης..
 
 
Βιντζηλαίος Φίλιππος
Το πιστοποιητικό υγείας για σκάφη κάτω των 12 μέτρων να καταργηθεί εντελώς, μιάς και με απόφαση της Υπηρεσίας Υγείας ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.Απλά μας ταλαιπωρούν να έρχονται και μας δίνουν βεβαίωση οτι το πλοίο ειναι κατω των 12 μέτρων και δεν χρειάζεται πιστοποιητικό. Γιατι γίνεται αυτο? μηπως και με τα χρόνια μεγαλώσει το πλοίο και γίνει ανω των 12 μέτρων?
 
 
Βιντζηλαίος Φίλιππος
επαγγελματικό εκπαιδευτικο σκάφος. Σας λέει κάτι? Ναυλώνεται απο ομίλους εισπράτει ναυλα, απασχολεί εγγεγραμμένους στον ΟΑΕΕ, υποβάλλει και πληρώνει ΦΠΑ, εχει προδιαγραφές απο τον ΝΗΟγνώμονα, με ολα τα επαγγελματικά έγγραφα και εχει και διαπτευση απο την ΕΙΟ λόγω ναυτικής εκαπίδευσης και ναυταθλητισμού στα πλαισια ασφαλείας, ασφάλισης, εξοπλισμού και κατηγορίας πλόων που ειναι συνήθως κατηγορία 1 Δλδ Σχεδόν υπερατλαντικά ταξίδια. Ποιό επαγγελματικό ιστιοφόρο το βλέπουν 4 επιθεωρητές και ερευνάνε απο τα ξάρτια, μεχρι τα σχοινια και την προπέλλα? απλά κάνένα.. Ας συντάσουν τα επι μέρους αρθρα γνώστες..