Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «ΓΠΠ»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
ΓΠΠ
Καλό θα ήταν (εφόσον ενοποιείται το παράλιο μέτωπο της Αττικής) να προβλεφθεί και η αισθητική αναβάθμισή του, με ενιαία αρχιτεκτονική αντιμετώπισή του (μέσω ίσως κάποιου διεθνούς αρχιτεκτονικού διαγωνισμού). Είναι κρίμα να γίνονται πραγματα στη χώρα μας και να μην αποτελούν ορόσημα. Ο Burz Al Arab στο Κουβέιτ για παράδειγμα ή το μουσείο Gugenhaim στο Μπιλμπάο, άλλαξν τη θέση των πόλεων αυτών στον παγκόσμιο χάρτη. Γιατί να μην προσπαθήσουμε για κάτι τέτοιο σε μεγαλύτερη κλίμακα;
 
 
ΓΠΠ
Το να μιλήσει κάποιος για την ελληνική δημόσια διοίκηση είναι εξαιρετικά δύσκολο επίτευγμα. Δεν ξέρεις από πού ν’αρχίσεις και πού να τελειώσεις. Σταχυολογώντας λοιπόν αναφέρω τα παρακάτω:1) Γιατί από την εξουσία έχουν αποκλειστεί οι μισοί Έλληνες/δες; Οι δημόσιοι υπάλληλοι από το ’27 και οι επιτυγχυμένοι ελεύθεροι επαγγελματίες από το ’96 (ασυμβίβαστο). Ποιοι μένουν; Οι ανεπρόκοποι και όσοι στηρίζονται σε πλάτες άλλων για να κάνουν πολιτική καριέρα. Είναι τυχαίο ότι όσοι θέλουν να σώσουν το ασφαλιστικό δεν έχουν κολλήσει παρά ελάχιστα ένσημα και μοιράζουν τα λεφτά που οι πραγματικά εργαζόμενοι μαζεύουν; Μήπως αυτό πρέπει να αλλάξει;2) Πώς γίνεται κάθε φορά ο νόμος με τον οποίο επιλέγονται τα στελέχη να αλλάζει φωτογραφίζοντας ημέτερους; Ο νόμος της Διαμαντοπούλου για παράδειγμα, για τα στελέχη της εκπαίδευσης, φρόντισε να μοιώσει τα χρόνια εργασίας στην τάξη στο μικρότερο διάστημα που είχε ποτέ θεσπιστεί, ελαχιστοποίησε ή/και εκμηδένισε τα μετρήσιμα προσόντα (1 πτυχίο= 3 μόρια, 2ο = 0!, 3ο =0!! κλπ ,1ο μετ/κό 4, 2ο =1, 3ο=0 κλπ)), άφησε τους συμβούλους να νομοθετούν μέχρι να γίνουν αντιληπτοί και να παραιτηθούν (αργότερα και αφού πήραν τις θέσεις που διεκδικούσαν ξανάγιναν σύμβουλοι!!)και αλλοίωσε με ξεκάθαρα αντισυνταγματικό τρόπο την όλη διαδικασία εκδίδοντας 19!!! τροποποιητικές αποφάσεις του δικού της νόμου μέσα σε 20 μέρες (απαγορεύοντας μεταξύ άλλων τη συμμετοχή σε όσους είχαν ήδη περάσει το 1ο στάδιο και περίμεναν τη συνέντευξη!). Μήπως τέτοιου είδους αθλιότητες θα καταργηθούν και αν ναι, πότε και με ποιον τρόπο;3) Ακόμα και σε αυτή τη διαβούλευση γιατί καταργήθηκαν οι προτιμήσεις (θετικές ή αρνητικές;) Μήπως γιατί έδειχναν τι πραγματικά θέλει ο κόσμος που ενδιαφέρεται να προσφέρει από αυτό το βήμα.Πολύ φοβάμαι ότι η συμμετοχή μας είναι προσχηματική. Αν όχι οι υπεύθυνοι(;) ας κάνουν κάτι για να μας το αποδείξουν.
 

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
 
ΓΠΠ
Επειδή στο Δημόσιο εδώ και δεκαετίες οι θέσεις ευθύνης αφορούν «παρεάκια» που τις μοιράζουν, πρέπει να προηγηθεί κάποιο έιδος εξέτασης που θα ορίζει τους αξιολογητές και από την οποία δεν μπορεί να εξαιρεθεί κανένας. Μόνο αν οι πρώτοι αξιολογητές βγουν με διαφανείς διαδικασίες, τέτοιες που δεν θα δίνουν το δικαίωμα σε κάποιον να τις αμφισβητήσει, θα μπορέσει να προχωρήσει η διαδικασία με επιτυχία. Αν έχουμε από πριν φωτογραφήσει τα προσόντα των υποψηφίων με τους γνωστούς αποκλεισμούς (δες τα αίσχη στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης και θα καταλάβεις), τίποτε δεν θα προχωρήσει.
 
 
ΓΠΠ
Καλό θα ήταν οι συγχωνεύσεις να εξετάσουν και το θέμα της αποκέντρωσης. Η χρήση κτιρίων (όπως παλιά σχολεία) στην επαρχία και η μεταφορά εκεί ινστιτούτων θα μπορούσε να έχει τα πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα που έχει για παράδειγμα το αντίστοιχο ίδρυμα στην Κρήτη.
 

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικές ομάδες λέξεων:
 
ΓΠΠ
- Θεωρώ σημαντικό το να απαντάς σε κάθε αίτημα έστω και αρνητικά. Πριν ένα χρόνο κατέθεσα υποψηφιότητα για μια Γενική Διεύθυνση Υπουργείου. Δεν πήρα ποτέ απάντηση έστω και αρνητική. Είναι δύσκολο κάτι τέτοιο; νομίζω πώς όχι.- Πρέπει επίσης να γίνει καταγραφή των διαδικασιών και σαφής περιγραφή του αντικειμένου κάθε θέσης. Μια τέτοια προσπάθεια είχε ξεκινήσει πριν χρόνια επί υπουργείας Αλέκου Παπαδόπουλου επιδιώκοντας να βρει πόσοι άνθρωποι απαιτούνται για να γίνει κάθε έργο στη Δ.Δ. Δυστυχώς δεν τελεσφόρησε.