Βλέπετε τα σχόλια του χρήστη «ΓΙΑΝΝΗΣ»
 
some_text
some_text
some_text
some_text
ΓΙΑΝΝΗΣ
Ιδιαιτέρως επικίνδυνη και διατρέχουσα τον κίνδυνο να καταστεί η «αχιλλειος πτέρνα» του παρόντος νομοθετήματος η διάταξη της περ.2 της παρ. 3 (Όταν η επίδοση διενεργείται με άλλο τρόπο επισυνάπτεται και έντυπο σε γλώσσα που κατανοεί ο αιτών που εξηγεί το περιεχόμενο του εγγράφου, τις συνέπειές του για τον ίδιο και τις ενέργειες στις οποίες δύναται να προβεί ο αιτών).Με την σημερινή πλημμυρίτιδα αιτημάτων και την συστηματική πρακτική των αιτούντων να λαμβάνουν την ροζ κάρτα (δελτίο αιτήσαντος ασύλου) και κατόπιν να εξαφανίζονται διαισθανόμενοι ότι επικείται η απόρριψη του αιτήματος τους, είναι πρακτικώς αδύνατο να προσδιοριστεί Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΟΕΙ Ο (κάθε μεμονωμένος) ΑΙΤΩΝ, ειδικώς όταν τούτος δεν είναι παρών κατά την επίδοση του απαντητικού εγγράφου επί του αιτήματος του.Με την παρούσα μορφή της διάταξης, εμφιλωχωρεί ο κίνδυνος να κριθεί σε μεταγενέστερο χρόνο ως μη ΚΑΤΑΝΟΗΣΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΤΟΥΝΤΑ η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε στο επιδοθέν έγγραφο.Με ακριβώς τέτοια στρεψόδικα επιχειρήματα έχουν αναβληθεί επ’αόριστον (και έχουν πρακτικώς ακυρωθεί οι διαδικασίες απέλασεις χιλιάδων υπό απομάκρυνση αιτούντων, οι οποίοι είχαν λάβει απορριπτικές απαντήσεις στα σχετικά αιτήματά τους περί ασύλου).Προς τούτο θα ήτο προτιμητέο να επιλεγεί (περιοριστικώς) στο παρόν κείμενο η χρήση ΜΟΝΟ ΤΩΝ (4-5) ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ Ο ΟΗΕ.Γίνεται έτσι κατανοητό ότι σαφώς μένουν ακάλυπτοι δεκάδες χιλιάδες αιτούντες, αλλά από την άλλη πλευρά είναι πρακτικώς αντίθετο για την Υπηρεσία Ασύλου, να εικάσει την πιθανώς κατανοητή γλώσσα από τον αιτούντα – μην ξεχνάμε ότι χιλιάδες αιτούντες προέρχονται από μειονοτικά γλωωσικά στρώματα των χωρών καταγωγής τους, που χρησιμοποιούν δεκάδες τοπικά ιδιώματα και διαλέκτους, ενώ πολλοί εξ αυτών δεν γνωρίζουν ούτε καν αναγνωση στην μητρική τους γλώσσα.Με το να εμφανιζόμενα στα νομοθετικά μας κείμενα, βασιλικότεροι του βασιλεύως για να μην τυχόν κατηγορηθούμε ως «ρατσιστές», από τους διάφορους κατ’επάγγελμα υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έχουμε οδηγήσει την χώρα μας στην σημερινή οικτρή κατάσταση.Είναι πλέον καιρός να θέσουμε ΟΡΙΑ (νόμιμα, εμφανή και ξεκάθαρα) στην όλη διαδικασία περί ασύλου, και επιτέλους να καταστήσουμε ευκρινές σε κάθε διερχόμενο από τη χώρα μας, ότι η παραμονή του εδώ, συνεπάγεται εκτός από δικαιώματα ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ,μια εκ των οποίων είναι και η έγκαιρη, αυτοπρόσωπη προσέλευσή του στις κατά τόπους υπεύθυνες αρχές για την παραλαβή της απάντησης επί του δικού του αιτήματος.Προς τούτο, δέον είναι να τεθεί φραγμός στις διφορούμενες και ποικίλως ερμηνεύσιμες διατάξεις (από τις οποίες δυστυχώς βρίθουν οι νόμοι μας) και να δοθεί κίνητρο στους αλλοδαπούς για να προσέρχονται αυτοβούλως και να παραλαμβάνουν (εγκαίρως) την απάντηση της Ελληνικής Πολιτείας, αντί να μπαίνουμε στον φαύλο κύκλο των ατέρμονων επιδόσεων σε εικονικές διευθύνσεις κατοικίας, δικηγορικά γραφεία κτλ με εμφανή κίνδυνο να μην δοθεί ποτέ τέλος στη νομική αλληλογραφία μεταξύ Ελληνικού κράτος και αιτούντα αλλοδαπού.
 
 
ΓΙΑΝΝΗΣ
Εντελώς απαράδεκτη (και εμφανώς κατευθυνόμενη) η προσπάθεια «εμφύτευσης» πρόβλεψης στο παρόν κείμενο, περί εξουσιοδότησης με απλό ιδιωτικό έγγραφο.Έχουν γίνει και στο παρελθόν παρόμοιες απόπειρες από οργανωμένα συμφέροντα για να «περάσουν» αντίστοιχες διατυπώσεις σε νομοθετικά κείμενα.Το απλό ιδιωτικό έγγραφο στερείται κάθε δυνατότητος απόδειξης της βεβαίας χρονολογίας του, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί ξανά το φαινόμενο να προσέρχονται αλλοδαποί στα δικηγορικά γραφεία και να ζητούν να αναληφθεί από αυτά η νομική εκπροσώπηση (με μεταχρονολογημένα «απλά ιδιωτικά έγγραφα») συμπατριωτών τους, οι οποίοι βρίσκονται ακόμη εκτός των Ελληνικών συνόρων.Το ζήτημα είναι να παρέχεται δυνατότητα νομική συνδρομής-εκπροσώπησης σε ευρισκόμενους εν Ελλάδι, έχοντες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ανάγκη προστασίας αλλοδαπούς, και όχι να διευκολύνουμε τα διάφορα κυκλώματα λαθροδιακινητών με να μπορούν να εμπλουτίσουν τις παρεχόμενες «υπηρεσίες τους» και με την επιπλέον δυνατότητα παροχής νομικής εκπροσώπησης προτού εισέλθει ο «μεταφερόμενος» στην Ελλάδα. Η εξουσιοδότηση των αιτούντων προς δικηγόρο για την εκπροσώπησή τους ενώπιον των αρχών να πραγματοποιείται ΜΟΝΟ με ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΕΒΑΙΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΡΧΗ (ούτε καν εξουσιοδότηση από ΚΕΠ).Μην ευτελίζουμε τον θεσμό του Ασύλου με πρακτικές fast food.Όποιος θέλει άσυλο στην Ελλάδα, ας έρθει να το ζητήσει εδώ και όχι ΔΙ’ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ…..
 
 
ΓΙΑΝΝΗΣ
Θα πρέπει να υπάρξει τεστ δεξιοτήτων…
 
 
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.
 
 
ΓΙΑΝΝΗΣ
Ενώ στις αποκεντρωμένες διοικησεις είχε δοθεί περίοδος ανω του ενός έτους προκειμένου να κρίνουν νέους προϊσταμένους οργανικών μονάδων καμία από αυτές δεν προχώρησε σε κρίσεις ως όφειλε. Αυτό ήταν αναμενόμενο αφού οι προϊστάμενοι τοποθετήθηκαν κατά το δοκούν από τους Γενικούς Γραμματείς των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.Με τις διατάξεις της παραγράφου 11 δίνεται παράταταση της θητείας των τοποθετημένων προϊσταμένων μέχρι δύο μήνες από την έναρξη λειτουργίας των Συμβουλίων επιλογής προϊσταμένων. Αν σκεφτεί κάποιος ότι τα Συμβούλια αυτά τα συγκροτεί ο Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης αυτό μεταφράζεται ότι ο Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Δοιήκησης κρατάει τους προϊσταμένους που έχει ορίσει όσο καιρό επιθυμεί καταστρατηγόντας κάθε διάταξη περί αξιοκρατίας κλπ. ΝΤΡΟΠΗ.Δεν υπάρχει ούτε το πρόσχημα του όρισμού ενός χρονικού ορίζοντα για να γίνουν οι κρίσεις προϊσταμένων. Και μετά όλοι συζητούν για σωστή δημόσια Διοίκηση !!!